جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

ساقی‌های گوشی‌قاپ در بلوار معراج مشهد دستگیر شدند

  • کد خبر: ۲۱۵۰۱۸
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
ساقی‌های گوشی‌قاپ در بلوار معراج مشهد دستگیر شدند
مأموران کلانتری معراج با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی توسط دو جوان موتورسوار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

سهیل دیبا | شهرآرانیوز؛ بستگی به حال و موقعیتشان داشت، اگر کسی را کنار خیابان می‌دیدند که می‌شد گوشی‌اش را بقاپند، درنگ نمی‌کردند و پس از سرقت گوشی و فرار، دوباره به دنبال توزیع موادمخدرشان می‌رفتند. پلیس ردپای این تبهکاران خطرناک را در دو پرونده شناسایی و اقدامات در راستای دستگیری‌شان را آغاز کرد و توانست متهمان این پرونده‌ها را دستگیر کند.

در یکی از این پرونده‌ها، مأموران کلانتری معراج با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی توسط دو جوان موتورسوار در سطح شهر دست یافتند. پس از انجام تحقیقات نامحسوس سرانجام مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان ملاصدرا شناسایی و این مکان زیرنظر گرفته شد.

مأموران کلانتری معراج پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهمان بیست‌وچهار و بیست‌وشش ساله در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری حشیش در قالب ۱۰۵‌بسته به همراه چهارگوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند. متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی پلیس و در رویارویی با مال‌باخته‌ها به هفت فقره گوشی‌قاپی در محدوده بولوار توس، احمدآباد و خیام اعتراف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

مأموران دایره تجسس کلانتری نجفی نیز با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه دو فرد سودجو در تهیه و توزیع موادمخدر و خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه مسروقه دست یافتند.

تیم رسیدگی‌کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهمان و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه با هماهنگی قضایی آن‌ها را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند. مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیری حشیش و تریاک به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۲۶‌گوشی تلفن همراه دزدی دست یافتند. بررسی‌ها نشان داد که متهمان پس از دست یافتن به گوشی‌های سرقتی با تغییر شماره سریال آن‌ها، اقدام به فروش می‌کرده‌اند.

متهمان در بازجویی‌ها در رویارویی با ادله و مستندات کشف شده به سرقت موتورسیکلت و خرید گوشی‌های تلفن همراه مسروقه از سه موبایل‌قاپ اعتراف کردند. تحقیقات برای دستگیری گوشی‌قاپ‌ها و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->