آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

بهره‌برداری از ۹ سکوی بالگرد اورژانس در مشهد (۱۵ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۵۵۷۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
بهره‌برداری از ۹ سکوی بالگرد اورژانس در مشهد (۱۵ اسفند ۱۴۰۲)
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ سکوی فرود بالگرد شامل هشت سکوی بالگرد اورژانس پیش‌بیمارستانی جاده‌ای و روستایی و یک سکوی فرود بالگرد بیمارستانی امسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی یزدانی روز سه‌شنبه در این خصوص افزود: سکو‌های فرود بالگرد اورژانس پیش‌بیمارستانی در هشت نقطه جاده‌ای و روستایی استان در روستای «رباط سفید» در محور مشهد به تربت حیدریه، «اسماعیل‌آباد» در محور سرخس به مشهد، روستای «شورلق»، روستای «بزنگان» سرخس، روستای «گوجگی» در محور مشهد به کلات، روستای «جام قلعه» شهرستان کلات، روستای «بلغور» و روستای «مارشک» از توابع دهستان «کارده» مشهد و یک سکوی بالگرد نیز در بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان فریمان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افزایش شمار سکو‌های فرود بالگرد در مسیر‌های جاده‌ای و روستایی و نقاط سخت گذر استان، موجب عدالت در دسترسی به خدمات فوریت‌های پزشکی و کاهش زمان امدادرسانی به بیماران و مصدومان خواهد شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برای افزایش سکو‌های فرود بالگرد نیاز به همکاری نهاد‌ها و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌هاست، گفت: تاکنون حضور خیّران سلامت موجب افزایش سرعت توسعه سکو‌های فرود بالگرد شده است.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با زیر پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->