اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند
سرخط خبرها

آیین تجلیل از جوانان برتر استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد + معرفی برگزیدگان

  • کد خبر: ۲۱۶۸۱۳
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
آیین تجلیل از جوانان برتر استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد + معرفی برگزیدگان
در آیین معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان خراسان رضوی، ۳۰ جوان برگزیده در ۱۰ زمینه تخصصی مختلف معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر روز دوشنبه، 21اسفند، آیین معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ در شرایطی برگزار شد که برخلاف رویداد سال گذشته و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان، دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از این برنامه میزبانی کرد. از حدود ساعت ۹ صبح، مهمانان برنامه مشتمل بر نامزد‌های جوان در ۱۰ عرصه تعیین شده به همراه جمعی از مسئولان، رفته رفته از راه رسیدند تا اینکه حوالی ساعت ۱۰ صبح، مراسم به صورت رسمی با تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان آغاز شد.

معرفی ۱۵۰ نامزد برای تعیین منتخبان

پس از تلاوت قرآن کریم، علیرضا تاج‌‎فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان در سخنانی تصریح کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان از طریق بازوی معاونت جوانان خود، متمرکز بر تسهیلگری برای حل مشکلاتی است که امروزه جوانان استان با آن دست به گریبان هستند.

وی افزود: در بحث سمن‌‎ها حوزه ازدواج، مسکن و همه عرصه‌‎هایی که می‌‎تواند گره از کار جوانان این شهر و استان باز کند، مورد توجه ماست و از این بین، یکی از برنامه‌‎های محوری که ماهیت تشویقی دارد، همین مراسم معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان در هر سال است.

به گفته وی، در ۱۰ رشته جداگانه مشتمل بر فعالان عرصه قرآن و خدام اهل بیت (ع)، فیلم، ادبیات، کارآفرینی، ورزش، حوزه‌‎های جهادی، فعالیت‌‎های اجتماعی، زمینه‌‎های دانش‌بنیان، موسیقی و کنشگران رسانه و فضای مجازی، بیش از ۱۵۰ نامزد منتخب به دبیرخانه مراسم معرفی شدند و از این شمار، ۳۰ نفر در مرحله آخر تجلیل خواهند شد.

تاج‌‎فیروز ادامه داد: ما از ۱۶ دستگاه مختلف درخواست کردیم که جوانان برتر را براساس شاخص‌‎هایی که از پیش اعلام کرده بودیم، به ما معرفی کنند. ۷۰ نفر داور نیز از همین سازمان‌‎ها برگزیده شدند و پس از ثبت‌نام در سایت وزارت ورزش، مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند تا کیفیت دقیق مهارت‌ها و تخصص‎شان معلوم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد این اداره هیچ دخل و تصرفی در انتخاب جوانان برتر استان نداشته است و سرتاسر فرآیند سنجش توسط همین داوران برگزیده صورت می‌‎گیرد.

فهرست برگزیدگان

پس از سخنرانی آیت‌‎الله سیداحمد علم ‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ۳۰ جوان برگزیده استان در هر بخش معرفی شدند. در بخش فعالیت‌‎های قرآنی و خدمت به اهل بیت (ع)، هادی اسفیدانی و حامد علیزاده مرغزاری به همراه رؤیا فضائلی طرقی، در بخش فیلم هادی شیبانی، احسان صبوری و محمدصادق رمضانی ‎مقدم، در بخش ادبیات اسماعیل هاشم‌آبادی و محسن ذوالفقاری به همراه مهناز کوشکی، در بخش کارآفرینی سیدفرید خبازی خادر و مجتبی رضاپور به همراه مرضیه‌‎سادات موسوی‌‎نسب، در بخش ورزش هادی خوش‌‎اقبال به همراه مهناز حسن‌زاده و زینب مرویان حسینی، در بخش فعالیت‌‎های جهادی سجاد سهیلی، مرتضی گیاهی و ایمان رحیمی خشت، در حوزه فعالیت‌‎های اجتماعی امید هنرمندی شاندیز، حسین حقی سگزآبادی به همراه مریم کوره‎پز، در حوزه‌‎های دانش‌‎بنیان  محمدرضا صفری، محمدجواد سروقدی به همراه منصوره جعفری اسفاد، در حوزه موسیقی سیدپدرام خلیق، علی پورعطایی و مبین دریور و به عنوان کنشگران رسانه و فضای مجازی هم نوید سرادار، سیدرضا امیری بایگی و سیدعباس مندی الموسوی به عنوان جوانان برتر استان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->