دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
محمود واعظی:

از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم

  • کد خبر: ۲۱۶۹۳
  • ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش‌های سیاسی گره نزدیم.

«محمود واعظی» روز جمعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان     تو هم‌چو باد بهاری گره‌گشا می‌باش»

 

وی در این پیام افزود: آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی را خدمت همه ایرانیان عزیز در سرتاسر پهنه گیتی تبریک عرض می‌کنم و از صمیم قلب امیدوارم سالی توام با شادی و تندرستی در انتظار همه‌مان باشد.

 

واعظی اظهار کرد: سال گذشته، سال پرفراز و نشیبی، هم برای ملت و هم برای دولت بود. سالی که با سیلِ ‌بی‌سابقه و خسارت‌بار آغاز شد و با مهمان ناخوانده کرونا به پایان رسید. دشواری‌های سال ۹۸ البته با حماسه ایستادگی و حضور مردم توام بود و این همان چیزی بود که دشواری‌ها را تحمل‌پذیر و عبور از آنها را برای‌مان ممکن کرد.

 

رییس دفتر رییس جمهوری خطاب به ملت ایران بیان کرد: در سالی که عمده اتفاقات تلخ و نامیمون خارج از اراده و اختیار دولت رخ داده بود، ‌ فرزندان شما در دولت با تمام توان در وسط میدان بودند تا با تمشیت امور، آلام و مشکلات شما را کاهش دهند. بی‌نقص نبودیم اما کم‌فروشی نکردیم. از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم.

 

وی با بیان اینکه کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش‌های سیاسی گره نزدیم، نوشت: همواره پیگیر منافع شما و حل مشکلات‌تان بودیم. می‌دانیم که سختی‌های زیادی را تحمل کردید اما ما هم تا سر حد توان‌ تلاش کردیم در کنارتان باشیم. عبور از فراز و نشیب‌های سال ۹۸ بدون تردید، بدون همراهی و یاری شما، ‌ ممکن نبود.

 

واعظی خاطرنشان کرد: در طلیعه سال نو، از خداوند بزرگ برای یکایک هموطنان عزیز و دوست‌داشتنی‌مان، سعادت، سلامت و تندرستی آرزو می‌کنم. از فرصت استفاده می‌کنم و از همه کسانی که برای حفاظت از جان و سلامتی مردم زحمت می‌کشند، متواضعانه و صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر پیروزی ملی بر بیماری کرونا را جشن بگیریم.

 

وی اضافه کرد: همچنین به همه کسانی که علی رغم تعطیلات سال نو در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم‌اند، سال نو را تبریک و به سهم خود از تلاش‌های‌ آنها قدردانی می‌کنم. با عنایات خاص حضرت حق و به برکت توجه اهل بیت علیهم السلام و البته همدلی، کوشش و اتحاد ملی، سال ۱۳۹۹ سال گشایش‌ها و پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران خواهد بود، ‌ان‌شاءالله.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->