الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو

  • کد خبر: ۲۱۷۲۲۱
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو
آمِکا (Ameca)، ربات انسان‌نمای شرکت Engineered Arts، در ویدیوی جدیدی صدای افراد مشهور ازجمله مورگان فریمن، بازیگر آمریکایی، ایلان ماسک و دونالد ترامپ را به شیوه کاملاً واقع‌گرایانه‌ای شبیه‌سازی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - «آمکا» (Ameca) برای تعامل با مردم به میکروفون، دوربین‌های چشمی، دوربین روی قفسه سینه و نرم‌افزار تشخیص چهره مجهز است. این ربات را شرکت Engineered Arts توسعه داده و به «پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان» و «پلتفرمی برای تعامل انسان و ربات» معروف است.

در این ویدیوی جدید، Ameca با ویل جکسون، بنیان‌گذار و مدیرعامل Engineered Arts درحال صحبت‌کردن است. در ابتدای ویدیو، آمکا اشیایی که در اتاق می‌بیند – مانند میز، صندلی و قفسه‌های کتاب – را فهرست می‌کند.

سپس جکسون از این ربات می‌خواهد که با صدای افراد مشهور شروع به صحبت کند و آمِکا با صدای مورگان فریمن می‌گوید:

«من را به‌عنوان یک انسان حساس که در یک ربات به دام افتاده است، تصور کنید.»

پس از آن، جکسون از ربات می‌خواهد که با صدای ایلان ماسک در مورد موشک‌های رباتیک که به‌سمت مریخ پرتاب می‌شوند و پلوتونیوم را کشف می‌کنند، صحبت کند. ربات انسان‌نما در پاسخ می‌گوید:

«ناوگانی از موشک‌های رباتیک را تصور کنید که هرکدام باهوش‌تر از قبلی هستند. ما نه فقط برای کاوش، بلکه برای کشف اسرار پنهان زیر سطح قرمز غبارآلود آن به مریخ می‌رویم. چه می‌شد اگر می‌توانستیم تمام چیز‌هایی که در مورد زندگی در جهان می‌دانیم، تغییر دهیم؟»

نهایتاً از آمِکا خواسته شد تا یک سخنرانی طولانی به سبک ترامپ، اما با صدای «باب اسفنجی» داشته باشد! با تمرکز روی همان موضوع مریخ، Ameca می‌گوید:

«مردم، اجازه بدهید به شما بگویم، هیچ‌کس بهتر از من موشک‌های رباتیک را نمی‌شناسد. من آنها را دیده‌ام، آنها بزرگ و فوق‌العاده هستند. ما به مریخ می‌رویم و این فوق‌العاده خواهد بود. ما قرار است چیز‌های بزرگی کشف کنیم و اجازه دهید به شما بگویم، هیچ‌کس مریخ را بیشتر از من دوست ندارد.»

هرچند دقیقاً مشخص نیست که آیا تمام تعاملات آمِکا در این ویدیو از قبل برنامه‌ریزی‌شده است یا خیر، اما شرکت سازنده آن قبلاً ادعا کرده بود که Ameca می‌تواند بدون اسکریپت با دیگران گفتگو کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->