پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت تصویب آیین‌نامه فضای مجازی خراسان رضوی با تأکید بر چابک‌سازی قوانین و ارتقای سواد دیجیتال دانشمندان روشی کاملاً جدید برای نگهداری مواد غذایی در یخچال اختراع کردند احتمال افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، بعد از گران‌شدن چیپ‌های حافظه چرا میلیاردر‌های حوزه فناوری در حال ساخت پناهگاه‌های آخرالزمانی هستند؟ چاپلوسی چت‌بات‌ها، تهدیدی برای جوامع انسانی است برگزاری رویداد هوش مصنوعی، کسب‌وکارهای نوین و خلاق در مشهد | تفاهم‌نامه همکاری شهرداری مشهد با انجمن ملی هوش مصنوعی منعقد شد معرفی کفش هوشمند نایکی: تجربه‌ای راحت‌تر در پیاده‌روی و دویدن اخبار جدیدی از زمان عرضه آیفون بدون حاشیه و آیفون فلیپ آیا ناسا ماه‌نشین استارشیپ را از پروژه برگرداندن فضانوردان به ماه کنار می‌گذارد؟ اسپیس‌ایکس چطور با ماهواره‌های استارلینک، اینترنت ماهواره‌ای موبایل را متحول می‌کند؟ دانشمندان «چشم رباتیکی» ساخته‌اند که به‌صورت خودکار فوکوس می‌کند و به منبع انرژی نیازی ندارد دوچرخه برقی ماژولار آلسو مدل TM-B معرفی شد + عکس «ژنوس»، هوش مصنوعی تازه چینی‌ها، می‌تواند بیماری‌ها را پیش‌بینی می‌کند فناوری جدید جنرال موتورز در سال ۲۰۲۸ از راه می‌رسد: رانندگی بدون دخالت دست دریافت هزینه کابل‌کشی فیبر نوری در طرح سواپ غیرقانونی است + سامانۀ شکایات ایلان ماسک: تا ۲ سال دیگر، تلفن‌های هوشمند مستقیما به اینترنت استارلینک متصل می‌شوند + فیلم معرفی بازی اکشن «۲۰ دقیقه تا سپیده‌دم» (۲۰ Minutes Till Dawn) + دانلود (اندروید و IOS) خبرهایی جدید از قیمت OnePlus 15 | مطابق انتظار طرفداران؟
سرخط خبرها

اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد

  • کد خبر: ۲۱۷۲۲۸
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد
اسپاتیفای در برخی بازارها، بخش موزیک ویدیو را در برنامه‌های موبایل و دسکتاپ خود راه‌اندازی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - این بخش کاملاً با کتابخانه موسیقی این برنامه ادغام شده؛ بنابراین می‌توانید از طریق موبایل یا کامپیوتر، بین آهنگ‌ها و موزیک ویدیو‌ها جابه‌جا شوید.

این ویژگی درحال‌حاضر فقط در ۱۱ بازار منتخب به‌صورت بتا در دسترس است و فعلاً ایالات‌متحده بخشی از این عرضه اولیه نیست. لیست کامل کشور‌هایی که از امروز میزبان این ویژگی هستند، شامل برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، لهستان، فیلیپین، سوئد و بریتانیا است. استن گارمارک، معاون تجربه مصرف‌کنندگان اسپاتیفای، دراین‌باره می‌گوید:

«برای عرضه بتای بخش موزیک ویدیوها، ما بازار‌ها را براساس معیار‌هایی ازجمله جامعه آماری و دردسترس‌بودن محتوای محلی انتخاب کردیم. امیدواریم کاتالوگ موزیک ویدیو‌ها را گسترش دهیم و بتوانیم این بخش را به مناطق بیشتری اضافه کنیم؛ با ما همراه باشید.»

موزیک ویدیو‌های اسپاتیفای علاوه بر دسترسی محدود در کشور‌های خاص، به اشتراک پرمیوم نیز نیاز دارند؛ بنابراین کاربرانی که حساب کاربری رایگان دارند، به آنها دسترسی نخواهند داشت.

نحوه استفاده از بخش موزیک ویدیوی اسپاتیفای

هنگامی که درحال گوش‌دادن به آهنگی هستید که دارای موزیک ویدیو است، می‌توانید روی دکمه «Switch to Video» ضربه بزنید تا ویدیوی آن را ببینید. همچنین اگر می‌خواهید موزیک ویدیو را به‌صورت تمام‌صفحه مشاهده کنید، می‌توانید گوشی خود را به حالت افقی بچرخانید.

در این بخش، شرکت اسپاتیفای صرفاً یک ویدیو را از یوتوب بارگذاری نمی‌کند یا با یک شرکت شخص ثالث همکاری ندارد. این شرکت مستقیماً ویدیو‌ها را میزبانی می‌کند و فعلاً بدون هیچ تبلیغی آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا اسپاتیفای قصد گنجاندن تبلیغات در این بخش را دارد یا خیر. این امکان وجود دارد که کاربران در آینده هنگام تمام‌شدن یک موزیک ویدیو و پخش بعدی، با تبلیغات بنری یا ویدیویی مواجه شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->