قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
سرخط خبرها

تاکسی جدید ایران‌خودرو در راه بازار + عکس

  • کد خبر: ۲۱۷۸۰۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تاکسی جدید ایران‌خودرو در راه بازار + عکس
لونا GRE در بازار چین با دو نوع دیفرانسیل حاضر است؛ اما مدیران ایران خودرو تصمیم گرفته‌اند تا اولین تاکسی برقی خود را به صورت تک دیفرانسیل وارد کنند.

به گزارش شهرآرانیوز لونا GRE محصول جدید وارداتی ایران خودرو قرار است به زودی در ناوگان تاکسیرانی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وزارت صمت در دوره جدید مدیریت خود به دنبال این است تا شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری را به سمت استفاده از خودرو‌های برقی سوق دهد در این راستا ایران خودرویی‌ها نیز دست به کار شده تا در تامین تاکسی‌های برقی مشارکت کنند.

لونا GRE محصول جدید وارداتی ایران خودرو قرار است به زودی در ناوگان تاکسیرانی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول چینی در حال حاضر تنها برای استفاده در خطوط تاکسیرانی شهری توسط ایران خودرویی‌ها وارد شده و آبی‌های جاده مخصوص قصدی برای عرضه آن به متقاضیان عادی ندارند.

لونا GRE در بازار چین با دو نوع دیفرانسیل حاضر است. اما مدیران ایران خودرو تصمیم گرفته‌اند تا اولین تاکسی برقی خود را به صورت تک دیفرانسیل وارد کنند.

اخبار شنیده حکایت از آن دارد خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص برنامه‌هایی برای داخلی سازی این محصول برقی نیز در برنامه‌های خود دارد.

بررسی مشخصات لونا GRE نشان می‌دهد این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار بهره می‌برد. این موتور همچنین گشتاوری ۲۲۵ نیوتن متری تولید می‌کند. باطری به کار رفته در این خودرو ۴۴ کیلوواتی است. این تاکسی برقی با یک بار شارژ امکان پیمودن ۴۰۰ کیلومتر را دارد. چنانچه باطری این خودرو به طور کامل شارژ شود و در شارژ آن از یک شارژر معمولی استفاده شود حدود ۱۰ ساعت زمان نیاز دارد.

دوربین پارک عقب، سامانه نظارت بر فشار تایرها، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور نور، امکان ورود بدون کلید و همچنین استارت زدن بدون کلید را می‌توان از امکانات اولین تاکسی برقی ایران خودرو قلمداد کرد.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۴۰ کیلومتر است و شتاب صفر تا ۱۰۰ لونا GRE حدود ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد.

آن طور که به نظر می‌رسد ایران خودرویی‌ها برای حضور در بازار واردات تاکسی‌های برقی روی شبکه گسترده خدمات پس از فروش خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

تاکسی جدید ایران‌خودرو در راه بازار

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->