تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

مشمولان پزشکی و پیراپزشکی چهارشنبه ۶ فروردین اعزام می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۸۷۸
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
مشمولان پزشکی و پیراپزشکی چهارشنبه ۶ فروردین اعزام می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی ششم فروردین ماه اعزام می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار تقی مهری گفت: تاریخ اعزام‌ها از نوزدهم هر ماه به یکم و سوم انتقال داده شده، اما با شیوع ویروس کرونا، اقدامات دیگری صورت گرفته است.

 

وی افزود: فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بدون آموزش نظامی از ششم فروردین امسال به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح اعزام می‌شوند تا از ظرفیت آن‌ها در این بحران استفاده شود.

 

سردار مهری اظهار کرد: مشوق‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شده است که مهم‌تر از همه این است که این افراد در تخصص‌های خود به کار گرفته می‌شوند.


این مقام ارشد انتظامی افزود: اعزام فروردین ماه لغو شده است و افرادی که تاریخ اعزامشان رسیده، اردیبهشت ماه اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: یکم و سوم اردیبهشت همه سربازان مشمول مورد معاینه قرار می‌گیرند و در صورت سلامت کامل، به سربازی اعزام می‌شوند.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: خانواده‌ها نگران نباشند، سربازان مرتب مورد معاینه قرار می‌گیرند و تجهیزات بهداشتی کامل در اختیار آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین محل اقامات و آموزش آن‌ها روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح علاوه بر انجام وظایف خود، در بحران ویروس کرونا به کمک سایر نهاد‌ها نیز رفته و بیمارستان‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا سربازان باید در پادگان‌ها بمانند؛ گفت: در حال حاضر با توجه به ماه‌های اسفند و فروردین، اغلب مقر‌ها تخلیه هستند. همچنین با شیوع ویروس کرونا، نیازمند کمک این سربازان هستیم. برای برقراری نظم و امنیت در شهر‌ها و مرزها، نیاز به حضور این افراد هستند.

 

سردار مهری ادامه داد: سربازان در ضدعفونی کردن معابر و برقراری امنیت کمک می‌کنند تا این ویروس از بین برود.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در نیروی انتظامی قرارگاه امام رضا (ع) به ریاست فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد شد و بیشترین تاکید سردار اشتری، تاکید بر مراقبت و بهداشت سربازان بود. حفظ سلامت سربازان، اولین وظیفه تمام فرماندهان است و مراقبت از این افراد برای همه ما حائز اهمیت است. همچنین اگر سربازی دچار بیماری شود، در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح پذیرش می‌شود.

 

سردار مهری درباره حقوق سربازان اظهار کرد: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق باشد که این مسئله در مجلس شورای اسلامی و دولت این مسئله در حال بررسی است و امیدواریم در سال جدید حقوق سربازان نیز محقق شود.

 

این مقام انتظامی درباره سوالات خانواده‌ها و مشمولان درباره سربازی گفت: افراد می‌توانند از طریق سایت سازمان یا شماره تلفن ۰۹۶۴۸۰ پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. از خانواده مشمولان و سربازان تقاضا می‌کنم اخبار جعلی را پیگیری نکنند و گول کلاهبرداران را نخورند.

 

وی در پایان اظهار کرد: ایثارگرترین قشر جامعه، سربازان هستند که با حقوق کم، همیشه پای کار هستند و من به آن‌ها درود می‌فرستم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->