سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سامانه بارشی سیل‌آسای دیگری از فردا وارد کشور می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۸۸۰
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
سامانه بارشی سیل‌آسای دیگری از فردا وارد کشور می‌شود
سامانه بارشی سیل آسا دیگر از فردا وارد کشور می‌شود و مناطق از کشور را در برمی‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: بارش باران و رحمت الهی باعث وارد شدن خسارت‌های در شهر‌های مختلف کشور شده است.


او با بیان اینکه بارش رحمت الهی و سیل در روز گذشته باعث وارد شدن خسارتی در شهر‌های جنوبی کشور شده است، گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در روز‌های آینده در استان‌های دیگر هم درگیر سیل و بارش رحمت الهی خواهند بود.

 

اسلامی با بیان اینکه بارش سیل در استان‌های بوشهر هرمزگان و بلوچستان باعث وارد شدن خسارتی در راه‌ها پل‌ها شده و میزان خسارتی که در کرمان کهنوج وارد شده در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر بوده است.

 

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: همکاران و نیرو‌های راهداری در تمامی مناطق سیل زده مستقر هستند و سعی در بازگشایی محور‌های مسدود شده دارند.

 

او با اشاره به اینکه با همکاری نیرو‌های راهداری امیدوارم هرچه سریعتر راه‌های آسیب دیده را بتوانیم ترمیم کنیم افزود: در برخی از مناطق جنوب شرق کشور به جای استفاده از جاده‌های فرعی و شریانی از آب نما استفاده کرده‌اند که همین موضوع باعث وارد شدن خسارت‌های در این مناطق شده است.

 

اسلامی تصریح کرد: استفاده از آب نما‌ها در زمانی که بارش‌ها زیاد می‌شود باعث مختل شدن جاده شده و موجب مسدود شدن راه‌ها می‌شود بنابراین باید در اولویت بتوانیم راه‌های مسدود شده را که بر اثر آب نما‌ها ایجاد شده را بازگشایی کنیم.

 

وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: هم اکنون تجهیزات به این مناطق ارسال شده و در حال ترمیم کردن مسیر‌های مسدود شده هستیم با همکاری نیرو‌های راهداری هستیم و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر راه‌ها را باز و عبور و مرور را برقرار کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امیدواریم پیش از آغاز بارش‌های دیگر بتوانیم راه‌های مسدود شده را بازگشایی کنیم.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->