دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور
سرخط خبرها

برخی بانک‌ها در خراسان رضوی تنها برای انجام امور داخلی خود باز هستند

  • کد خبر: ۲۱۹۵۲
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
برخی بانک‌ها در خراسان رضوی تنها برای انجام امور داخلی خود باز هستند
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تمامی بانک‌های استان تعطیل است و تنها از هر بانک یک شعبه در ۱۰ شهرستان برای برنامه‌های داخلی خود باز هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن مونسان درباره باز بودن برخی بانک‌ها با وجود تاکیدات دولت و استانداری بابت بسته بودن آن‌ها تا ۱۶ فروردین ماه، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و به جهت قطع زنجیره این بیماری شعب تمامی بانک‌ها تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اینکه البته طبق تصمیم‌گیری‌ها قرار بر این است که در شهرستان‌های بزرگ استان از هر شعبه یک بانک باز باشد، تصریح کرد: این بانک‌ها هم تنها برای انجام امور داخلی و بدون حضور مراجعه کننده اقدام به فعالیت می‌کنند، مگر موارد ضروری که امکان استفاده از سامانه‌های الکترونیکی، چون چکاوک نباشد.

 

وی بیان کرد: مشهد، سبزوار، قوچان، گناباد، نیشابور، تربت جام و حیدریه، تایباد و کاشمر شهرستان‌هایی هستند که در آن‌ها از هر بانک تنها یک شعبه باز است.

 

مونسان با تاکید بر اینکه این تصمیم‌گیری تنها برای حفظ سلامتی مردم اخذ شده است، ابراز کرد: امروز گزارشاتی رسید که بر اساس آن گویا برخی بانک‌ها ارائه خدمت می‌کردند که باتوجه به دیر رسیدن ابلاغیه ما مبنی بر «انجام امور داخلی بانک‌ها و در صورت ضرورت انجام امور مراجعه کنندگان» این اتفاق رخ داده بود که از فردا روال به همان صورت که گفتم پیش می‌رود.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص برگشت خوردن برخی چک‌ها نیز خاطرنشان کرد: تاکید ما این است باتوجه به اینکه اکثر بازار‌ها و کسب و کار‌ها تعطیل است، مردم چکی برگشت نزنند و قدری مهلت دهند.

 

وی بیان کرد: پیشنهادی به شورای بانک‌ها داده شده و قرار است آنان به بانک مرکزی ابلاغ کنند که بر اساس آن به افرادی که جای چک‌شان خالی است چند روزی مهلت داده شود که امید است بانک مرکزی این پیشنهاد را بپذیرد.

 

مونسان با تاکید بر اینکه تمامی بانک‌های خراسان رضوی تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل هستند، گفت: تنها در همان شهرستان‌هایی که گفته شد برخی شعب برای انجام برنامه‌های داخلی و اقدامات ضروری باز هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص تبادل پول نقد در برخی بانک‌های استان نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه مبادله مسکوکات خود عاملی در ابتلا به کرونا است، هیچ پولی در بانک مبادله نمی‌شود و گزارشی در این خصوص تاکنون دریافت نکرده‌ام.

منبع: فارس

گزارش خطا
برچسب ها: تعطیلی بانک
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->