سرخط خبرها
مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۴

برای پاسخ‌گویی آماده‌ایم

  • کد خبر: ۲۱۹۷
  • ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
برای پاسخ‌گویی آماده‌ایم

یکی از ستون‌های نشریه شهرآرامحله به انعکاس‌‌ درخواست‌ها و گلایه‌های ساکنان منطقه از سازمان‌ها، ارگان‌ها و... درباره مسائل و موضوعات شهری، اختصاص دارد. سازمان شهرداری مشهد یکی از این سازمان‌هاست. در این شماره روابط‌عمومی شهرداری منطقه 4 به موضوعات مطرح‌شده مرتبط با سازمان متبوعش جواب داده است.
مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه4 در این‌باره گفت: در ‌گزارش روز 09/04/1398 با عنوان
«میثم در تاریکی» و گلایه اهالی، این موضوع به شرکت برق منطقه مربوط می‌شود. شهروندان درصورت مشاهد نواقصی در این‌باره و مشکل کم‌نوری و... با شماره‌گیری 121 ضمن بیان مشکلات، درخواست‌های خود را نیز مطرح و از آن کانال بحث روشنایی محله را دنبال کنند.
وی افزود: درباره مزاحمت شاخ و برگ درختان، اگر شاخه‌های درختی حادثه‌ساز است و احتمال خطر‌ می‌رود،‌ ساکنان محله می‌توانند ضمن تماس با شماره 137 موارد خطرآفرین را اطلاع دهند.
محمود تجرگی با بیان اینکه سالی یک‌بار در فصل خواب درختان برنامه هرس انجام می‌شود، افزود: در فصل هرس درختان قرار نداریم، اما اگر درختی خطرآفرین باشد و شاخه‌های درختان برای ملکی مزاحمت داشته باشد، بعد از بررسی کارشناسی به هرس آن اقدام می‌شود.
مدیر روابط‌عمومی منطقه‌ درباره موضوعات مطرح‌شده در گزارش روز 02/04/1398 با عنوان «راه‌بندانی برای پیاده و سواره»، گفت: با توجه به 2 بیمارستان‌ شهید هاشمی‌نژاد و امام‌حسین(ع) و ضرورت وجود ایستگاه تاکسی، جانمایی استقرار خودروهای تاکسی با نظر کارشناسانی از سازمان تاکسی‌رانی، راهنمایی‌ورانندگی و... صورت گرفت. نیرویی هم به‌عنوان مأمور خط در آن محدوده حضور دارد که وظیفه‌اش نظارت و کنترل اوضاع است؛ اما در برخی ساعات به‌خصوص زمان‌ ملاقات بیماران، به سبب ازدحام جمعیت و خودرو برخی موارد ترافیکی و... اجتناب‌ناپذیر است.
وی در ادامه به گلایه مطرح‌شده در این گزارش درباره بوی بد در محدوده تقاطع ابوریحان و وحید و نیز چهارراه آسایشگاه‌ اشاره کرد و افزود: خودروهای کانال‌شوی به‌طور مرتب در منطقه در حال شست‌وشوی کانال‌های آب و فاضلاب هستند. یکی از دلایل این بوی بد، به‌خصوص در تابستان و فصل گرما، رها‌سازی آب‌ و‌ فاضلاب منازل در جوی‌های بیرون از خانه است. اگر اهالی و کسبه مواردی این‌چنینی را رعایت کنند، کمتر با معضل بوی بد در محلات مواجه خواهیم بود.
تجرگی همچنین درباره درخواست مردمی برای جانمایی آب‌سردکن و مخزن زباله در محدوده 2 بیمارستان گفت: به‌تازگی آب‌سردکنی در نزدیکی بیمارستان امام حسین(ع) در تقاطع اندیشه جانمایی شده است. نصب یک آب‌سردکن دیگر را هم در برنامه داریم. درباره جانمایی سطل‌های زباله نیز اقدامات اولیه انجام شده است و به‌زودی با تأمین و تهیه مخازن زباله، برای جانمایی آن‌ها از سوی معاونت خدمات‌شهری شهرداری منطقه4 اقدام خواهد شد.
مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه4 در پایان ضمن اعلام آمادگی این روابط‌عمومی برای شنیدن نظرات و پیشنهادهای ساکنان منطقه برای بهرمندی از محیط زندگی پاک و سالم اظهار داشت:‌ شهروندان ساکن منطقه4 می‌توانند درصورت نیاز، با شماره 31294010 یا تماس با 137 شهرداری مشهد، انتقادات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->