لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

تداوم حمله شهرک‌نشینان صهیونیستی به مناطق کرانه باختری + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۱۶۰۷
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
تداوم حمله شهرک‌نشینان صهیونیستی به مناطق کرانه باختری + فیلم
منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از ادامه تجاوز و یورش شهرک نشینان تندرو صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و حملات آنها به فلسطینی‌ها، خانه‌ها و املاک آنها خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه «الجزیره» در این باره گزارش داد که شهرک نشینان به روستاهای دوما در جنوب نابلس و نیز المغیر، ابوفلاح، دیر دیبوان و ترمسعیا در شرق رام الله حمله کردند.

برپایه این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست به چوپانان منطقه الشومره در صحرای «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند. ارتش رژیم اشغالگر نیز ۲ چوپان را بازداشت کرد.

در همین راستا هلال احمر فلسطین گزارش داد: ۱۶ فلسطینی در درگیری با اشغالگران و شهرک‌نشینان در برخی روستاهای رام الله و نابلس زخمی شدند.

الجزیره اعلام کرد که شهرک نشینان با ۱۲ وسیله نقلیه جاده‌ها را در خله النحله در شرق بیت لحم مسدود کردند و از رسیدن فلسطینی‌ها به خانه‌هایشان جلوگیری می‌کنند.

«سی ان ان» نیز در این باره گزارش داد : همکاران ما تیراندازی به سوی فلسطینی‌ها را در روستای المغیر مشاهده کرده‌اند اما شبکه ما از هویت تیرانداز مطمئن نیست.

این شبکه همچنین اعلام کرد: نیروهای ما شاهد آتش زدن یک ساختمان و اتومبیل توسط شهرک نشینان در روستای المغیر در شرق رام الله بودند.

همزمان روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» گزارش داد: شهرک نشینان به یک عکاس روزنامه یدیعوت آحارنوت حمله کردند و دست او را در روستای دوما در جنوب نابلس شکستند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: بنیامین آچیمیر که از دیروز در شرق رام الله مفقود شده بود در عملیاتی کشته و جسدش پیدا شد.

درپی این خبر، شبکه الجزیره گزارش داد: پس از پیدا شدن جسد شهرک نشین در شرق رام الله، شهرک نشینان در نزدیکی روستاها و شهرهای فلسطینی به حالت آماده باش درآمدند.

فرماندار نابلس نیز گفت: از مردم روستاها و شهرهای استان می‌خواهیم تا کمیته‌های گارد مردمی را با توجه به تشدید حملات شهرک‌نشینان فعال کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->