جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

فوت ۶ جانباز در خراسان رضوی بر اثر کرونا

  • کد خبر: ۲۲۱۷۸
  • ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
فوت ۶ جانباز در خراسان رضوی بر اثر کرونا
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: دست کم ۶ تن از جانبازان استان در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان فوت کرده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام حسین معصومی افزود: بر اساس اطلاعی که معاونت درمان بنیاد شهید کسب کرده است سه نفر از آن‌ها ساکن مشهد و بقیه از تربت حیدریه، نیشابور و کاشمر بوده اند.

وی تصریح کرد: نمی‌توان به صورت قطعی اعلام کرد که ابتلا و فوت این افراد به دلیل عوارض جانبازی و قرار گرفتن آنان در گروه افراد آسیب پذیر و پرخطر بوده است، اما در میان فوت شدگان جانباز ۷۰ درصد نیز به چشم می‌خورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان این که تاکنون یک پدر و یک مادر شهید نیز در اثر ابتلا به کرونا فوت شده اند افزود: دکتر سیدمرتضی وجدان مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی که بر اثر ابتلا به کرونا روز پنجشنبه فوت کرد از جمله جانبازان ۳۰ درصد استان بوده است.

معصومی به ابتلای شماری از جانبازان استان به ویروس کرونا نیز اشاره و اضافه کرد: بر اساس اعلام معاونت بهداشت و درمان این اداره کل تعدادی از جانبازان از جمله افرادی با درصد جانبازی ۴۰ و ۷۰ درصد به این ویروس مبتلا هستند و خوشبختانه یکی از جانبازان ۷۰ درصد استان نیز شرایط اوج این بیماری را پشت سرگذاشته و پس از بهبودی و تحت نظر پزشکان دوره نقاهت خود را می‌گذراند.

وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته این بنیاد با همکاری شهرداری مشهد اقدام به توزیع مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی بین جانبازان نموده که البته اولویت با جانبازان پرخطر و آسیب پذیر شیمیایی بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در همان آغاز شیوع کرونا در استان طی رایزنی‌های صورت گرفته چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده خریداری و به صورت رایگان بین جانبازان استان با اولویت اقشار پرخطر توزیع گردید و هم اکنون مشکلی بابت تامین اقلام بهداشتی برای این افراد وجود ندارد.

منبع: ایرنا


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->