بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

تیم‌های ملی فوتسال ایران و بحرین در دومین مسابقه خودشان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتسال ایران و بحرین از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در جام ملت‌های آسیای تایلند با هم رقابت می‌کنند.

شاگردان وحید شمسایی در اولین مسابقه موفق شدند افغانستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند و حالا در صورت برد مقابل بحرین جواز صعود از این مرحله را بدست می‌آورند.

در صورتیکه پلیر برای شما اجرا نمی‌شود اینجا کلیک کنید

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
0
بچه ها دمتون گرم خسته نباشید .
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->