۸ هزار نیروی پلیس راهور برای تأمین ایمنی تردد زائران اربعین ۱۴۰۴ آماده‌باش هستند زلزله ۴.۶ ریشتری شاهرود را لرزاند (۲۷ تیر ۱۴۰۴) آغاز رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۴ راه اندازی ۳۰ اورژانس اجتماعی در کشور | ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی ۶۳ کشته و ۲۹۰ زخمی در سیل مرگبار ایالت پنجاب پاکستان + فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۴) پیگیری برای ثبت جهانی روستای «مارین» (۲۶ تیر ۱۴۰۴) درباره بادکش درمانی که به یکی از رایج ترین روش های درمانی سنتی تبدیل شده است | درمان‌های آرام بخش افزایش اعتبارات حوزه میراث فرهنگی اردبیل (۲۶ تیر ۱۴۰۴) دفترچه سؤالات نوبت دوم کنکور ریاضی و علوم انسانی ۱۴۰۴ منتشر شد + لینک سوالات حق پرستاری مددجویان بهزیستی با اولویت سه دهک اول در حال پیگیری است ویدئو | مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع پرستاران شیرخوارگاه آمنه تهران پیش از بمباران رژیم صهیونیستی سارقان موتورسیکلت‌های تهران دستگیر شدند مستمری‌بگیران زن می‌توانند مستمری همسر خود را نیز دریافت کنند کلاهبرداری که همسر باردارش را روانه زندان کرد پیداشدن پیکرهای بیش از ۶۰ درصد شهدای جنگ ۱۲روزه، توسط نیرو‌های هلال‌احمر واریزی به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (۲۶ تیر ۱۴۰۴) گرما این بیماری‌ها را تشدید می‌کند ممانعت از پوشش خبری کنکور سراسری ۱۴۰۴ در دانشگاه فردوسی مشهد + فیلم با این صبحانه قند خون خود را پایین بیاورید نقش مادر در تربیت فرزند و اشتباهات رایج مادران ۲ شرور به اتهام درگیری دسته‌جمعی در تهران دستگیر شدند (۲۶ تیر ۱۴۰۴) ابلاغ ۲۴ راهنمای تجویز دارو و پروتکل درمانی ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان با عقدنامه‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ قابل انجام است + جزئیات آیا لکه‌های سفید روی ناخن‌ها نشانه کم‌خونی است؟ کاهش ۵۲ درصدی طلاق در خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا اعتراض داوطلبان آزمون سمپاد درباره لو رفتن سؤالات آزمون ورودی به کجا رسید؟ چیزی به نام وِیپ ایمن وجود ندارد آیا چای و شکلات تلخ برای سلامت قلب مفیدند؟ دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، دولت باید بدهی سنگین خود به تأمین‌اجتماعی را پرداخت کند
سرخط خبرها

۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ

  • کد خبر: ۲۲۴۸۸۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید حامد حسینی‌کیا در نشستی کوتاه با اصحاب رسانه، گفت: سامانه ۷۵۰۱۳ در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایت‌مندی حداکثری بیمه‌شدگان و شناخت بهتر نیاز‌های آنها از طریق تماس‌های تلفنی ایجاد شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست‌ها، صورت گیرد.

وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایت‌مندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی‌ترین هدف شرکت است. از این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازار‌های رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ کند.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بی‌‎منت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخش‌های تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می‌کند تا روابط تعاملی و دو جانبه‌ای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قرارداد‌های منعقد شده با بیمه شدگان روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل کند.

حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس‌های برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳، گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی‌نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه‌گری و نحوه ثبت‌نام بیمه اکمل است.

وی تصریح کرد: اولویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخورد‌های آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات‌شان در روند کار است.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ معتقد است: توجه به نظرات مشتریان می‌تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه‌ای مطلوب برای شرکت و مشتریان شود. به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت‌رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->