فروش اینترنتی مکمل‌های غذایی تعیین تکلیف شد مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چقدر است؟ آیا مصرف مغزدانه‌ها در دوران بارداری ممنوع است؟  چند توصیه غذایی برای پیشگیری از سنگ کلیه آیا مصرف جگر خام باعث رفع کم‌خونی می‌شود؟ قرص ضدبارداری خطر حملات آسم را در زنان جوان افزایش می‌دهد اهدای عضوبیمار مرگ مغزی در مشهد به دو بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) هوای مشهد در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها| شاخص کیفیت هوا به ۱۵۴ رسید (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) تمدید اعتبار کارت‌های هوشمند ملی تا پایان سال ۱۴۰۵ پژمان‌فر: اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت شاید موثر بوده، اما کافی نیست پیکر الهه حسین‌نژاد در بیابان‌های اطراف تهران پیدا شد | متهم قتل مرحومه دستگیر شد + اولین تصاویر از متهمان آماده‌باش اورژانس مشهد در روز عرفه با استقرار گسترده تجهیزات و نیرو‌های امدادی (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) ناگفته‌های علی اکبر صالحی از فراز و فرودهای صنعت هسته‌ای ایران؛ قدرت نسل امروز سانتریفیوژ‌ها ۵۰ برابر نمونه اولیه است تاکنون هیچ بیمارى واگیردارى بین زائران حج گزارش نشده است + فیلم یک کشته و ۸ مصدوم بر اثر تصادف در محور قم - اصفهان راه‌اندازی بیمارستان صحرایی عرفات برای خدمت به زائران صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان‌رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) | شهروندان مشهد منتظر بارش‌های رگباری باشند قتل دختر ۸ ساله توسط مادر | قاتل هم خودکشی کرد قتل مرد میانسال توسط ۶ دختر نوجوان چاقوکش در نازی‌آباد فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست: پیگیر شناسایی ضاربان شهید دیده‌بان هستیم معرفی هتل‌های نزدیک دانشگاه اصفهان ضرب و جرح محیط‌بان پناهگاه حیات وحش میاندشت خراسان‌ شمالی پایان عملیات اطفای حریق پارک ملی گلستان (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) دستگیری اعضای شبکه تروریستی داعش در تهران + عکس و فیلم سردار رادان: مراسم سالروز ارتحال امام (ره) در امنیت کامل برگزار شد کاهش ۴۰درصدی بارش‌ها نسبت به سال قبل | خراسان رضوی هم با افت بارش همراه بوده است زمان پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری مشخص شد وزیر آموزش و پرورش در مشهد: خراسان‌رضوی الگویی ملی در حوزه آموزش‌وپرورش است
سرخط خبرها

۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ

  • کد خبر: ۲۲۴۸۸۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید حامد حسینی‌کیا در نشستی کوتاه با اصحاب رسانه، گفت: سامانه ۷۵۰۱۳ در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایت‌مندی حداکثری بیمه‌شدگان و شناخت بهتر نیاز‌های آنها از طریق تماس‌های تلفنی ایجاد شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست‌ها، صورت گیرد.

وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایت‌مندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی‌ترین هدف شرکت است. از این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازار‌های رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ کند.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بی‌‎منت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخش‌های تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می‌کند تا روابط تعاملی و دو جانبه‌ای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قرارداد‌های منعقد شده با بیمه شدگان روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل کند.

حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس‌های برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳، گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی‌نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه‌گری و نحوه ثبت‌نام بیمه اکمل است.

وی تصریح کرد: اولویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخورد‌های آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات‌شان در روند کار است.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ معتقد است: توجه به نظرات مشتریان می‌تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه‌ای مطلوب برای شرکت و مشتریان شود. به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت‌رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->