نخستین پرواز مشهد به کویته؛ گامی مؤثر در توسعه روابط ایران و پاکستان آخرین وضعیت تردد و تصادفات در مسیر‌های منتهی به مرز‌های خروجی اربعین مصدومیت ۹ نفر در تصادف شبانه در محور نیشابور - مشهد (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) ۳۰ مصدوم در پی خروج قطار از ریل در مسیر کرمان _ زرند (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) مأمور پلیس آستانه اشرفیه در درگیری با قاتل مسلح به شهادت رسید (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) قطار تهران - کرمان از ریل خارج شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) زلزله تربت‌جام خسارت نداشت (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) زلزله تربت جام را لرزاند (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) ۴ شرور تهران با شلیک پلیس دستگیر شدند زلزله تهران را لرزاند | واکنش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به اعلام نشدن زمین لرزه (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) کلثوم اکبری قاتل ۱۱ شوهر در دادگاه | ماجرای قتل‌ها چه بود؟ نوروفیدبک برای چه کسانی مناسب است - 5 متخصص زبده نوروفیدبک قوچان، خنک‌ترین شهر ایران در بامداد امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) غرب استان تهران لرزید (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) تسکین درد‌های معده و روده با این دانه تابستانی استفاده از دم‍پایی در پیاده روی اربعین مناسب نیست هشدار وزارت بهداشت نسبت به مخاطرات تابش مستقیم نور خورشید شرایط دریافت مستمری توسط بازماندگان + نحوه محاسبه میزان مستمری تمامی امتحانات علوم پزشکی دانشگاه آزاد حضوری شد وزیر آموزش و پرورش در مشهد: شهادت حق شهید کاظمی بود و حیف بود که این مقام نصیب او نشود ۷ زائر ایرانی در تصادف ون با تریلی در ناصریه عراق مصدوم شدند (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) ۵۷۰۰ مجروح در جنگ اخیر | وزیر بهداشت خواستار پیگیری بین‌المللی جنایات رژیم صهیونیستی شد شروع اعزام‌های حج عمره از ابتدای شهریور | حضور پررنگ بانوان در لیست زائران وزیر آموزش و پرورش: بازنشستگان ۱۴۰۳ در اولویت پرداخت پاداش قرار دارند | پیگیری قرارداد کار معین معلمان خرید خدمات بیشترین علت نیاز زائران به امدادرسانی در پیاده‌روی اربعین، تصادفات جاده‌ای است پیش‌بینی هواشناسی امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) | کاهش نسبی دما در شمال و غرب کشور سازمان هواپیمایی کشوری درباره‌ی تهیه بلیت پرواز‌های اربعین اطلاعیه صادر کرد آیا شیرین‌کننده‌های غذایی، بلوغ را در کودکان تسریع می‌کنند؟ چگونه احساس تشنگی را در پیاده‌روی اربعین کاهش دهیم؟
سرخط خبرها

۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ

  • کد خبر: ۲۲۴۸۸۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید حامد حسینی‌کیا در نشستی کوتاه با اصحاب رسانه، گفت: سامانه ۷۵۰۱۳ در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایت‌مندی حداکثری بیمه‌شدگان و شناخت بهتر نیاز‌های آنها از طریق تماس‌های تلفنی ایجاد شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست‌ها، صورت گیرد.

وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایت‌مندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی‌ترین هدف شرکت است. از این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازار‌های رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ کند.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بی‌‎منت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخش‌های تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می‌کند تا روابط تعاملی و دو جانبه‌ای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قرارداد‌های منعقد شده با بیمه شدگان روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل کند.

حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس‌های برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳، گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی‌نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه‌گری و نحوه ثبت‌نام بیمه اکمل است.

وی تصریح کرد: اولویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخورد‌های آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات‌شان در روند کار است.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ معتقد است: توجه به نظرات مشتریان می‌تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه‌ای مطلوب برای شرکت و مشتریان شود. به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت‌رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->