تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

اوقاف خراسان رضوی طرح‌های حمایتی ارائه کرد

  • کد خبر: ۲۲۴۸۹
  • ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
اوقاف خراسان رضوی طرح‌های حمایتی ارائه کرد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در راستای مقابله با کرونا از ابتدای امسال طرح ملی "آستان مهربانی" برای کمک به نیازمندان از محل درآمد‌های موقوفات و طرح ملی "آرامش بهاری" برای تغذیه فکری زائران در ایام منع حضور در بقاع متبرکه از سوی این نهاد به اجرا درآمده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: در این راستا از ابتدای اجرای طرح "آستان مهربانی" در سال جدید تاکنون یکهزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی، ۵۰ هزار عدد ماسک، یکهزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات استان و کمک خیرین تهیه و بین خانواده‌های محروم توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این اقلام ۵۰۰ بسته مواد غذایی و پنج هزار عدد ماسک در مناطق حاشیه شهر مشهد و ۱۵۰ بسته مواد غذایی در شهرستان طرقبه شاندیز توزیع شده است.

وی گفت: بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارونی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا حضور زائران در بقاع متبرکه ممنوع شده و طرح ملی "آرامش بهاری" در ۸۰ بقعه متبرکه استان بدون حضور زائران و از طریق فضای مجازی به اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های طرح ملی "آرامش بهاری" پخش دعای لحظه تحویل سال، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، پخش دعای کمیل و دعای توسل و تضرع به باب‌الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) جهت رفع بلا و شفای بیماران، پخش مولودی و سخنرانی‌های مناسبتی در ایام شادی و اعیاد شعبانیه از بلندگوی بقاع متبرکه بود.

وی گفت: همزمان با این ایام، طرح ملی مسابقه قرآنی "آرامش بهاری در ضیافت الهی از عید سعید مبعث تا عید فطر" به مدت ۲ ماه با بهره‌گیری از فضای مجازی در پیام رسان‌های ایتا، سروش و روبیکا در قالب مسابقه صدای نور اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدزاده افزود: این مسابقه محدویت سنی و جغرافیایی ندارد، سوالات آن مربوط به فایل‌های صوتی تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام قرائتی است و هر روز به پنج نفر از منتخبین مسابقه به قید قرعه جایزه نقدی ۵۰۰ هزار ریالی اهدا می‌شود که پایان این مسابقه و اعلام برندگان نهایی روز عید فطر خواهد بود.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->