بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص
سرخط خبرها

یک‌تن شیر برای مصرف مدافعان سلامت بیمارستان‌های قوچان و مشهد روزانه اهدا می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۵۳۷
  • ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
یک‌تن شیر برای مصرف مدافعان سلامت بیمارستان‌های قوچان و مشهد روزانه اهدا می‌شود
یکی از صاحبان صنایع لبنی در قوچان دست به اقدام خداپسندانه‌ای زده، با اهدای روزانه یک‌تن شیر غنی‌شده با ویتامین دی به مدافعان سلامت در بیمارستان‌های قوچان و مشهد، به‌نوبه خود از زحمات آنان قدردانی می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد اسماعیل برتری در خصوص این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون روزانه یک‌تن شیر غنی‌شده با ویتامین دی برای بیمارستان‌های قوچان و مشهد توزیع می‌شد که تاکنون ۱۳ تن توزیع انجام‌گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه هرکس در این اوضاع سهمی برای مقابله با کرونا دارد، افزود: امروز مدافعان سلامت بیش از یک ماه است به‌دور از خانواده در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، باید به‌گونه‌ای قدردان زحمات آن‌ها بود و این شاید کمترین کار به شمار رود.

این فعال اقتصادی ادامه داد: در این اقدام، علاوه بر بیمارستان‌های موسی بن جعفر (ع) و شهدای قوچان که روزانه ۱۰۰ کیلو شیر غنی‌شده دریافت می‌کنند، توزیع رایگان شیر برای بیمارستان‌های قائم، امام رضا (ع)، شریعتی، هاشمی‌نژاد و اکبر مشهد نیز صورت می‌گیرد.

برتری یادآور شد: تاکنون این واحد تولیدی توانسته است حدود ۲۵ هزار ماسک و یک هزار ژل ضدعفونی‌کننده را به‌صورت رایگان میان مردم به‌ویژه دامداران برای پیشگیری از این بیماری توزیع کنند.


منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->