بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد
سرخط خبرها

بازداشت ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان از اسفند تاکنون

  • کد خبر: ۲۲۶۶۸
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
بازداشت ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان از اسفند تاکنون
برای ۲۰ داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و یا امتناع از عرضه تشکیل شد.
به گزارش شهرآرانیوز، امید جلیلی رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به مسئولیت تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات صنفی اشاره و بیان کرد: در شرایط جاری اگر نیاز به نظارت در خصوص عرضه و فروش ماسک‌های طبی و بهداشتی باشد، این نهاد آمادگی نظارت و ایفای نقش را در این حوزه دارد.

وی افزود: تاکنون تنها دستورالعمل نظارت بر واحد‌ها و گارگاه‌های تولید محلول و مواد ضدعفونی در قالب "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" از تهران به واحد‌های تعزیرات حکومتی در سطح کشور ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: این طرح نظارتی تاکنون از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سطح استان با جدیت اجرا شده است.

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون ۱۰ کارگاه زیرزمینی تولید غیربهداشتی مواد ضدعفونی در مشهد مهر و موم و تعطیل شده‌اند.
وی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برای هر وظیفه‌ای که از سوی مرکز اعلام شود آمادگی همکاری دارد و پیگیر گزارش‌های مردمی در خصوص هرگونه تخلف در این حوزه است.
جلیلی ادامه داد: بر همین اساس هم‌اینک دو پرونده گرانفروشی مربوط به دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد، از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تحت بررسی قرار دارد.
وی به موضوع نظارت بر توزیع ماسک در سطح بازار اشاره و بیان کرد: در جریان اجرای "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" برای ۲۰ داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و یا امتناع از عرضه تشکیل شد.
"بازداشت ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان و نیز کشف هزار و ۱۴۵ لیتر مایع دستشویی، ۱۶ هزار و ۶۰۲ عدد ژل ضدعفونی، هزار و ۱۱۵ لیتر الکل، هفت هزار و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی،۹۰۲ هزار و ۲۸۰ جفت دستکش، ۲۹۱ هزار و ۵۰۴ عدد ماسک و ۶۹ هزار عدد پد الکلی به همراه ۱۲۵ تن لیموترش احتکاری" از دیگر اقدامات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از اسفند ماه پارسال تاکنون هستند.

این اقدامات در جریان اجرای طرح ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی، با همکاری پلیس آگاهی و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته‌اند.

منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->