مخبر: حمایت از بازار بورس تداوم می‌یابد | اجرای قراردادها و توافقات خارجی پیگیری شود خاندوزی: شرط پایان خدمت برای مجوز کسب و کار حذف شد مصوبات مهم هیئت دولت برای حذف سخت‌گیری‌های صدور مجوز‌های کسب‌وکار ناتو از زلنسکی خواست در اجلاس امسال به فکر عضویت نباشد درخواست صلیب سرخ برای آتش بس فوری در غزه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با چه مدارکی می‌توان رای داد؟ کاخ سفید می‌گوید که حمله رفح عبور از خط قرمز بایدن نبوده است! وزیر کار: موضوع کالابرگ الکترونیک نیازمند برخی مجوزهاست معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست
سرخط خبرها

اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است

  • کد خبر: ۲۲۶۷۳۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است
وزیر نفت گفت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی‌ها و برجام نیست و از ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ پروژه و طرح نیمه‌تمام و شروع عملیات‌های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این‌ پروژه‌ها را شاهد هستیم. پروژه‌های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. در این نمایشگاه بین‌المللی تمامی شرکت‌های توانمند داخلی حضور یافته‌اند.

وی افزود: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در رشد اقتصادی گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی‌نظیر بود. در در برنامه هفتم، تصمیم داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه و نفت و گاز را به بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب برسانیم.

وزیر نفت ادامه داد: ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در شروع دولت، به بیش از ۶۷۶ شرکت رسیده و نزدیک به هزار قرارداد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها بسته شده است.

اوجی گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۳ مجلس، وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت‌گیری را در جایگاه سوخت و به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام دهد؛ به همین خاطر در حال عملیاتی‌کردن این برنامه هستیم و از مردم می‌خواهیم که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->