سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام صدیقی: تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  • کد خبر: ۲۲۷۰۷۷
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
  • ۱
حجت‌الاسلام صدیقی: تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت‌های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشور‌های غربی رنگ ببازد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: غزه نشان داد دشمن تا چه حد با انسانیت دشمنی دارد و بچه‌ها، زنان و بیماران فلسطینی در آتش قساوت صهیونیست‌ها می‌سوزند.

وی افزود: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت‌های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشور‌های غربی رنگ ببازد. دانشجویان مظلوم دختر در آمریکا و استادان پیر دانشگاه‌های این کشور زیر زانو‌های پلیس آمریکا تحت فشار قرار می‌گیرند و به زندان می‌افتند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مرگ حق است و همه ما این مسیر را خواهیم پیمود، گفت: آنچه بعد از انتقال ما از این خانه ویران به خانه ابدی دستمان را می‌گیرد، تقوا است. بهترین توشه برای زندگی ابد تقواست. تقوا بازدارنده و نگهدارنده از شیاطین درونی و بیرونی است. همه ما موظفیم در برابر فشار‌های درونی و بیرونی تسلیم باطل نشویم.

امام جمعه تهران تصریح کرد: برای هر گناهی که در زندگی برایمان پیش می‌آید باید حساسیت به خرج دهیم و بترسیم و جبران کنیم و به آبرومندان درگاه الهی متوسل شویم که در اوج همه آنان اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی اظهار داشت: در نماز که نزدیک‌ترین حالت انسان به خداست، هدایت بر صراط مستقیم را از خدا طلب می‌کنیم. صدیقین کسانی هستند که بی‌صداقتی در ابعاد وجودی آنان راه ندارد. آنان در مقام فکر، انگیزه و عمل صادقانه با خدا تعامل می‌کنند. ما هم اگر در این مقام‌ها با خدای خودمان حقیقت را بگوییم، در مسیر صدیقان خواهیم بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
0
دلت به حال مردم ایران بسوزد که از سیری شماها ما گشنه ایم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->