۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟ بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
سرخط خبرها

اعلام ۳ دقیقه سکوت در چین به یاد قربانیان کروناویروس

  • کد خبر: ۲۲۷۱۷
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
اعلام ۳ دقیقه سکوت در چین به یاد قربانیان کروناویروس
چین با اعلام سه‌ دقیقه سکوت و توقف کل کشور در این سه دقیقه به صورت نمادین برای چند هزار قربانی کروناویروس در کشور خود سوگواری کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، امروز (شنبه) علاوه بر سه دقیقه سکوت به احترام قربانیان کروناویروس در چین، روز یادبود بیش از ۳۳۰۰ نفری که در اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده بودند، اعلام شد. ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز به وقت محلی تمامی افراد در سراسر چین سه دقیقه به احترام قربانیان کروناویروس ایستاده سکوت کردند.
ماشین‌ها، قطار‌ها و کشتی‌ها نیز به یاد این قربانیان بوق‌های خود را به صدا در آورده و آژیر‌های حمله هوایی نیز به صدا در آمدند. پرچم‌های کشور نیز همگی به حالت نیمه برافراشته در آمدند. اولین موارد ابتلا به کروناویروس جدید در اواخر سال گذشته میلادی (۲۰۱۹) در شهر مرکزی ووهان چین واقع در استان هوبئی شناسایی شد. از آن زمان تاکنون این ویروس در سراسر جهان شیوع یافته و به یک همه‌گیری جهانی تبدیل شده است که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده و نزدیک به ۶۰ هزار مبتلا در ۲۰۵ کشور و منطقه جهان بر جای گذاشته است.
در مراسم سه دقیقه‌ای یادبود قربانیان کروناویروس در چین، هم‌چنین در ووهان همه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در مناطق شهری در ساعت ۱۰ قرمز شد و به مدت سه دقیقه ترافیک نیز متوقف شد. دولت چین این مراسم را هم‌چنین فرصتی برای ادای احترام به "شهدای کادر درمان"، ۱۴ عضو کادر درمانی که طی مقابله با شیوع کروناویروس جان خود را از دست داده بودند، دانست.
لی وین‌لیانگ، پزشکی که برای نخستین بار نسبت به شیوع کروناویروس در ووهان هشدار داده و به همین علت از سوی مقامات چین مورد توبیخ قرار گرفته بود نیز در میان شهدای یاد شده توسط دولت چین قرار دارد. رئیس جمهور چین نیز به همراه دیگر مقامات این کشور با زدن گل‌های سفید به سینه‌های خود در مراسم ادای سکوت در پکن حضور داشتند.
مراسم یادبود قربانیان کروناویروس امروز همزمان با فستیوال سالانه "چینگ‌مینگ" چین که طی آن میلیون‌ها خانواده چینی به اجداد خود احترام می‌گذارند، برگزار شد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->