آیا در مغز میکروب وجود دارد یا نه؟ عوارض جانبی دارو‌های رایج لاغری راهنمای ترک سیگار برای زنان کشف و ضبط چهل قلم داروی قاچاق و غیرمجاز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  آمادگی اورژانس پیش‌بیمارستانی برای پوشش مراسم دعای عرفه در مشهد انجام موفق اولین روش درمانی کم‌تهاجمی آرتروز زانو به روش GAE در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد تشدید نظارت‌های ۵۲ تیم سلامت محیط و کار بر عرضه و ذبح دام عید قربان در مشهد مردان به سلامت خود توجه کمتری نشان می‌دهند کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تب کریمه کنگو یک بیماری حاد تب‌دار و خونریزی‌دهنده است توصیه‌های طب ایرانی به مردان درباره بزرگی خوش‌خیم پروستات پیش‌بینی تداوم رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) روش صحیح مسواک زدن | آیا بعد از استفاده از دهانشویه باید دهان را شست؟ مقاومت آنتی بیوتیکی نتیجه مصرف خودسرانه و بیش از نیاز این دارو‌ها است
سرخط خبرها

بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۹۷۵۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی محور‌های استان‌های مازندران، گلستان، قزوین، گیلان و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

وی با اشاره به مه‌گرفتگی افزود: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های البرز، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، سمنان، قزوین، مازندران، همدان و گلستان مه‌گرفتگی اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره جاده‌های شمالی کشور ادامه داد: تردد در محور هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین–رشت روان است، اما بارش باران و مه‌گرفتگی در این محور‌ها داریم.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین–کرج، کرج–تهران محدوده‌های پل کلاک و وردآورد و در محور شهریار–تهران محدوده شهرقدس نیمه‌سنگین است.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام محور در حال حاضر مسدود است، بیان کرد: محور شریانی خرم‌آباد–پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد–کوهدشت و آزادراه خرم آباد–پل‌زال انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به رانندگان توصیه کرد که در مه‌گرفتگی جاده‌ها، از چراغ‌های مه‌شکن و نوربالای خودروی خود استفاده کرده و با صبر بیشتری رانندگی کنند. همچنین رعایت فاصله طولی مناسب و استفاده از برف‌پاک‌کن در روز‌های بارانی باید مدنظر رانندگان قرار گیرد.

شیرانی با اعلام شماره‌تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر، حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->