سرخط خبرها

هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۹۷۵۵
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳)
معاون مدیرعامل و و رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار اعلام کرد: ۱۱ گروه عملیاتی هلال‌احمر از این شهرستان برای پوشش امدادی آیین تشییع پیکر شهید جمهور به مشهد اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: این گروه‌ها به‌منظور پوشش امدادی مراسم ویژه و پرازدحام تشییع پیکر سید شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور ایران اسلامی، در مشهد حضور خواهند داشت.

وی افزود: هریک از این گروه‌ها شامل پنج نفر است که با ۲ دستگاه خودروی پیکاپ و کاپرا و ۲ دستگاه مینی‌بوس به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

بنا بر برنامه اعلام‌شده، آیین تشییع پیکر مطهر رئیس‌جمهور امروز (پنجشنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳) ساعت ۱۴ از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

گفتنی است بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس‌جمهور ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->