زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

این ۲۳ دختر

  • کد خبر: ۲۳۰۳
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
این ۲۳ دختر

سبزه‌قبا| از قاب‌های پنجاه‌درهفتاد عمودی آویخته بر دیوار نگارخانه رضوان، طراوت و تازگی و شور و شوق دانشجویی می‌جوشید؛ آثاری که معلوم بود دانشجویان «فردوس» و «الزهرا» با وسواس برای پروژه‌های پایان ترم دانشگاه آماده کرده بودند.
«پوسترایز»، نمایشگاه 52پوستر از 23دانشجوی دختر این دو موسسه آموزش عالی در مشهد است که تا پنجشنبه 3 مرداد در نگارخانه رضوان (واقع در کوهسنگی17) برپاست.
جنب‌وجوش دختران دانشجوی علاقه‌مند به گرافیک در مقطع کاردانی در این نمایشگاه، گرمایی را ایجاد می‌کند که هر بیننده‌ای را وامی‌دارد دو‌سه بار آثار را تماشا یا دست‌کم آثاری را که از آن‌ها بیشتر خوشش آمده است، دوباره برانداز کند.
به‌نظر، پوستری با عنوان «پرندگان گرسنه را فراموش نکنیم»، تصویری است که برای هر بیننده‌ای آشناست و حتی مدت‌ها در ذهن هر بیننده‌ای خواهد ماند؛ پوستر‌هایی برای گرامیداشت یاد جان‌باختگان کشتی سانچی و پرواز تهران-یاسوج آثار تماشایی دیگری در این نمایشگاه است که دیدنشان خالی از لطف نیست. پوستر‌های دیگر در حمایت از کالای ایرانی، نه؛ به خشونت علیه زنان، اعتیاد، صرفه‌جویی، کودکان کار و... آثاری است که شاکله اصلی این نمایشگاه دانشجویی را تشکیل می‌دهد.
آنچه بیشتر از هر چیز در این نمایشگاه خودنمایی می‌کند و حتی از هنر هم پیشی می‌گیرد، همدلی دانشجویان این دو دانشگاه است که با سلیقه‌های متفاوت درکنار هم تلاش می‌کنند حرف‌های مشترکشان را به گوش دیگران برسانند؛ حرف‌هایی از جنس دغدغه و حمایت؛ حرف‌هایی که در قاب پوستر بهتر دیده می‌شود.
این، مسئله‌ای است که فرزاد بحیرایی، استاد این دانشجویان که درواقع حلقه وصل میان دو دانشگاه نیز هست، مطرح و از آن به‌عنوان ایجاد فضای رقابتی سالم یاد می‌کند: «سعی می‌کنیم در محیط هنر، «فضایِ رقابتی سالمی» میان دانشجویان فراهم کنیم و این فضا را با رفاقت و دوستی پیوند بزنیم. این‌طور بهتر می‌شود کار کرد و امنیت بیشتری در کار تجربه کرد.»
پوسترایز، صبح از ساعت9 تا 11 و عصر از ساعت17 تا 20 در نگارخانه رضوان، پذیرای علاقه‌مندان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->