سرخط خبرها

هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!

  • کد خبر: ۲۳۰۸۳۵
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
رتبه‌بندی هیئت‌های کشتی استان‌ها، در سال ۱۴۰۲ بر‌اساس عملکرد آن‌ها از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد که استان خراسان‌رضوی رتبه هشتم را از آن خود کرد.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، فدراسیون کشتی بر اساس عملکرد هیئت‌های کشتی استان‌ها و جدول شاخص‌های امتیاز عملکرد از جمله میزبانی از مسابقات بین‌المللی و ملی و اردو‌های تیم‌های ملی، برگزاری لیگ‌های کشتی و نتایج تیمی، عضویت و کسب مدال ورزشکاران در تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان، آسیایی و بین المللی (رده‌های سنی مختلف)، کسب رتبه انفرادی و تیمی در رقابت‌های قهرمانی کشور (رده‌های سنی مختلف)، اعزام تیم به رقابت‌های بین‌المللی توسط هیئت کشتی، برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و جدول‌نویسی، انجام پروژه‌های عمرانی و تعاملات اداری و مالی با فدراسیون و اداره کل ورزش استان، رتبه‌بندی هیئت‌های کشتی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد که بر این اساس استان مازندران رتبه برتر را از آن خود کرد و تهران و خوزستان هم در جایگاه‌های دوم و سومی قرار گرفتند.

اما هیئت کشتی خراسان رضوی که نقد‌های فراوانی به آن وارد است و اینکه در سال گذشته و قبل‌تر از آن هم عملکرد قابل‌توجهی نداشته و نتوانسته انتظارات جامعه کشتی را برآورده کند. عملاً کشتی این استان جایگاهی در بین دیگر استان‌های کشور ندارد و این که بر چه اساسی در جایگاه هشتمی قرار گرفته قابل تامل است و جای نقد دارد. کشتی که مدتی است سروسامان ندارد و نتوانسته به جایگاهی که مدنظر هست برسد. اما به هر حال فدراسیون کشتی این رتبه را بر اساس شاخص‌های مدنظر خودش به استان خراسان رضوی داد. هر چند که جایگاه اصلی کشتی خراسان رضوی در بین سه استان برتر کشور است؛ نه اینکه در رتبه هشتم قرار گیرد و به این رتبه بنازیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->