فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ نسبت‌به مدت مشابه پارسال عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در راه‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۳۰۸۳۶
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در راه‌های خراسان رضوی
معاون فنی و راه‌های روستایی گفت: بیش از ۲ میلیون و ۵۴ هزار و ۸۴۳ وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تردد داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاظم قلاسی ضمن بیان آمار تردد وسایل نقلیه در استان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان, ۶۵۸ هزار و ۳۸۴ پلاک خودرو یکتا در خراسان رضوی رویت شده است که بیشینه وسایل نقلیه غیربومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه پلاک خوان در ۲۸ اردیبهشت معادل ۴۰ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده است.

وی افزود: از لحاظ ماندگاری در استان خراسان رضوی ۲۷ درصد از کل ماندگاری در استان بین ۱ تا ۳ روز و ۲۲ درصد بین ۳ تا ۷ روز و ۱۲ درصد هم بیش از یک هفته در استان حضور داشته‌اند. 
معاون فنی و راه‌های روستایی ادامه داد: بیشترین مقاصد سفر هم استانی هایمان در اردیبهشت ماه به استان‌های دیگر به ترتیب، تهران با سهم ۱۴ درصد، خراسان شمالی با سهم ۱۰ درصد، اصفهان با سهم ۹ درصد، مازندران و سمنان ۸ درصد سهم را به خود اختصاص دادند.

قلاسی گفت: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های توزین در حال حرکت در اردیبهشت ماه سال جاری، ۲ هزار و ۵۹ تخلف اضافه تناژ قطعی در استان مشاهده شده است.
وی تعداد کل تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ را ۱۰۵ هزار و ۲۳۸ تماس بیان کرد و افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۲۹ تماس پاسخ داده شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی در پایان خاطر نشان کرد: رانندگان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های استان با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل نموده و همچنین با مراجعه به سایت و نصب نرم افزار ۱۴۱ از آخرین وضعیت محور‌های کشور مطلع شوند. همچنین کاربران می‌توانند در سایت و نرم‌افزار ۱۴۱ تصاویر دوربین‌های نظارتی جاده‌ای را بصورت برخط مشاهده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->