کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) + آموزش چرا اپل هوش مصنوعی‌اش را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه نمی‌کند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) راهکارهایی برای مراقبت از گوشی هوشمند در گرمای فصل تابستان مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟
سرخط خبرها

بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها

  • کد خبر: ۲۳۱۰۳۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها
یوتیوب بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب را در دسترس همه کاربران قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - یوتیوب سال گذشته ویژگی جدیدی به نام Playables را معرفی کرده بود که بخش مستقلی در اپلیکیشن یا وب‌سایت آن است و بازی‌هایی را بدون نیاز به دانلود به کاربران ارائه می‌کند. حالا یوتیوب اعلام کرده که بیش از ۷۵ بازی از شطرنج و جدول کلمات گرفته تا عناوین محبوب‌تری مانند! Angry Birds Showdown و Cut the Rope از طریق این ویژگی برای عموم قابل تجربه هستند.

سال گذشته، یوتیوب ورود خود به بازار بازی‌ها را رسماً با معرفی ویژگی Playables برای مشترکین پریمیوم خود اعلام کرد. مرحله اولیه ارائه این ویژگی شامل بازی‌های بسیار کمتری می‌شد و فقط برای مدت زمان محدودی (تا پایان ماه مارس) در دسترس بود. حالا یوتیوب از اضافه‌شدن بیش از ۷۵ بازی به این سرویس خبر داده است و تمام کاربران می‌توانند این بازی‌ها را تجربه کنند.

چطور به بازی‌های آنلاین یوتیوب دسترسی پیدا کنیم؟ 

برای پیداکردن این عناوین فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

صفحه اصلی یوتیوب را روی دسکتاپ یا اپلیکیشن‌های اندروید و iOS باز کنید و از منوی کاوش (Explore) گزینه Playables را پیدا کنید.

از بین بیش از ۷۵ بازی فهرست‌شده، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید و مستقیماً وارد آن شوید! حتی می‌توانید بازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و پیشرفت خود در بازی را ذخیره کنید.

ارائه مجموعه‌ای از بازی‌های ساده به یکی از محبوب‌ترین راه‌هایی تبدیل شده است که شرکت‌های فناوری از آن برای جذب یا حفظ مشترکین استفاده می‌کنند. لینکدین نیز اخیراً سرویس بازی خود را عرضه کرده بود. نیویورک تایمز، Hearst و حتی نتفلیکس نیز همگی بازی‌هایی را به عنوان بخشی از خدمات خود اضافه کرده‌اند. حتی شرکت مادر یوتیوب، یعنی گوگل نیز در سال ۲۰۱۹ با سرویس اشتراک بازی ابری Google Stadia تلاش کرد تا به‌طور جدی وارد صنعت بازی شود، اما پس از گذشت بیش از سه سال، گوگل Stadia را در سال ۲۰۲۳ تعطیل کرد.

در نهایت، باید اشاره کرد که اگر هنوز Playables را در یوتیوب خود مشاهده نمی‌کنید، این شرکت اعلام کرده که طی ماه‌های آینده دسترسی به آن را برای کاربران بیشتری فراهم خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->