دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

مصطفی زمانی با «عطرآلود» به سینما‌ها می‌آید + زمان اکران

  • کد خبر: ۲۳۱۱۹۴
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
مصطفی زمانی با «عطرآلود» به سینما‌ها می‌آید + زمان اکران
فیلم سینمایی «عطرآلود» به زودی در سینما‌های سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «عطرآلود»، سومین ساخته بلند هادی مقدم‌دوست به تهیه‌کنندگی یوسف منصوری، محصول سازمان سینمایی سوره، از چهارشنبه ۱۶ خردادماه راهی سینما‌های سراسر کشور می‌شود.

این ملودرام عاشقانه برای نخستین‌بار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد که در ۶ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن این جشنواره را دریافت کرد.

این اثر به قلم حسین حسنی با روایتی عاشقانه و گرم، با بازنمایی دنیای درونی یک زوج عاشق، از معجزه عطر و خاطره در جریان زندگی می‌گوید.

مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در «عطرآلود» ایفای نقش می‌کنند.

پخش فیلم «عطرآلود» برعهده موسسه بهمن سبز است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->