واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

کشف ۱۸ گوشی تلفن همراه واسلحه شکاری از مخفیگاه جوان موتورسوار

  • کد خبر: ۲۳۲۰۴
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کشف ۱۸ گوشی تلفن همراه واسلحه شکاری از مخفیگاه جوان موتورسوار
جوان ۳۰ ساله‌ای که متهم به گوشی قاپی‌های سریالی است دستگیر و ۱۸ دستگاه گوشی تلفن همراه، بک قبضه اسلحه شکاری و ۲۳ تیر فشنگ مربوطه از مخفیگاهش کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت:در پی گزارش گوشی قاپی های سریالی در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد به فوریت های پلیسی 110 دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود:تیم های تجسس کلانتری شهید آ ستانه پرست مشهد در پی گیری علمی این پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که خط سیر فرار عامل اصلی این سرقت ها از بلوارطبرسی تاکوچه ای بن بست در محدوده خیابان شیخ صدوق را نمایان می ساخت.


سرهنگ صارمی گفت:ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت های پوششی با هماهنگی «قاضی دلخوش» در دادسرای ثامن مشهد وارد عمل شده و پس از شناسایی خانه متهم در کوجه بن بست ،محل مذکور را به طور ضربتی بازرسی کردند.


فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم که بنابر تحقیقات نامحسوس پلیسی در ساعات پایانی شب افرادی به آن تردد داشتند متهم 30ساله دستگیر شد.


وی گفت: در این عملیات موتورسیکلت مشکی رنگ گه در سرقت ها مورد استفاده متهم فرار می گرفت و 18دستگاه گوشی تلفن همراه ،یک قبضه اسلحه شکاری بدون سریال و 23تیر فشنگ مربوطه به همراه مقادیری مواد مشکوک به مخدر کشف شد.


سرهنگ صارمی ساداتی در پایان با اعلام این مطلب که تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد گفت:پلیس مشهد در این ایام با آ مادگی کامل مسئولیت برقراری نظم و امنیت شهروندان را همچون همیشه بر عهده دارد و انتظار داریم مردم عزیز ضمن توجه به هشدارهای بهداشتی و توجه به ضرورت ماندن در خانه ،هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه خود در خیابان ها به توصیه های پلیسی مراقبتی و بازدارنده از سرقت های خیابانی توجه بیشتری داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->