یارانه خرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهار به بالا واریز شد زن ۶۰ ساله شوهرش را آتش زد دستگیری اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟
سرخط خبرها

انحراف اتوبوس در شرق سبزوار ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۳۱۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
انحراف اتوبوس در شرق سبزوار ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)
رییس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: انحراف اتوبوس مسافربری در مسیر سبزوار به نیشابور منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر غلامعباس کافی پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه پیش از ظهر امروز برای اتوبوسی که از اصفهان راهی مشهد بود، در کیلومتر ۱۵ شرق سبزوار، در نزدیکی روستای "جلین" روی داد که بدون درنگ عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امداد سبزوار انتقال یافتند.

کافی گفت: پنج نفر از مصدومان به دلیل جراحت‌های شدید در بخش‌های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و بخش زیر نظر اورژانس بستری شدند.

وی اضافه کرد: بعد از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی هشت نفر از آنان پس از دریافت خدمات درمانی به صورت سرپایی، ترخیص شدند.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->