سانحه رانندگی در خواف خراسان رضوی یک کشته داشت بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند
سرخط خبرها

عمو قناد از بیمارستان مرخص می‌شود (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۳۸۳
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
عمو قناد از بیمارستان مرخص می‌شود (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)
مجید قناد، مجری پیشکسوت برنامه های کودک که به دنبال تصادف رانندگی دچار عارضه مغزی شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و نزدیکان او شرایطش را خوب توصیف می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز قبل خبر بستری شدن مجید قناد، مجری باسابقه برنامه‌های کودک و نوجوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این خبر جزئیاتی درباره دلیل بستری شدن قناد در بیمارستان اعلام نشده، اما گفته شده بود که او وضعیت خوبی ندارد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. این خبر موجب نگرانی دوست‌داران این هنرمند شد و همه با نگرانی خبر‌های مربوط به وی را دنبال می‌کردند.

روز گذشته سمن، دختر مجید قناد  از رضایت‌بخش بودن وضعیت پدرش خبر داد و گفت: عمل جراحی روی پدرم با موفقیت انجام شده و او از آی‌سی‌یو به بخش منتقل شده و قرار است در یکی دو روز آینده با بهبود شرایطش از بیمارستان مرخص شود.

در همین حال سپهر، پسر مجید قناد نیز درباره حادثه‌ای که منجر به بستری شدن پدرش در بیمارستان شد گفت: پدرم حدود ۴۰ روز قبل، تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد. تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل باشد، به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و خبری که در فضای مجازی در خصوص وخیم بودن حال پدرم به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف منتشر شده بود درست نیست.

از سوی دیگر دکتر رامین مولایی، پزشک معالج قناد نیز با انتشار عکسی در اینستاگرام از بهبودی این هنرمند خبر داد و نوشت: چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه از مدرسه تا مدرسه را می‌دیدم، حتی نمی‌توانستم تصور کنم که با آقای قناد اینطور روبه‌رو شوم. خوشبختانه جراحی به خوبی انجام شده و ایشان مشکلی ندارند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->