قرارگرفتن کتاب تاریخ اقتصادی شهر مشهد در کتابخانه جدیدالتاسیس بریکس پلاس «فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات
سرخط خبرها

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره معرفی مجری مناظره‌های انتخاباتی

  • کد خبر: ۲۳۲۶۳۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره معرفی مجری مناظره‌های انتخاباتی
هم زمان با طراحی دکور‌ها و آماده‌سازی استودیو‌های انتخاباتی، بحث مجری مناظرات هم به اوج خودش رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در روزهایی که طراحی دکورها و آماده‌سازی استودیوهای انتخاباتی پیش می‌رود، بحث مجری مناظرات هم به اوج خودش رسیده است. بنابر پیگیری تا این لحظه مهدی مهدی‌قلی از مجریان سیاسیِ تلویزیون به‌عنوان مجری مناظرات تلویزیونی انتخاب شده است. 

مجری مناظره‌های انتخاباتی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۲ مرتضی حیدری بود که از شبکه یک سیما پخش می‌شد. در حالی‌که نام‌های دیگری همچون محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف‌زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روز‌های برنامه «برمودا»)، المیرا شریفی‌مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی‌قلی (مجری تلویزیون) به گوش می‌رسید.

همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری برای هرکدام از نامزدها، اختصاص کانال اختصاصی تلوبیونی برای پخش برنامه‌های زنده و ضبطی به هر یک از نامزدها، دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای، دو مستند رادیویی ۳۰ دقیقه‌ای، ستاد‌های تبلیغاتی هر یک از نامزد‌ها همچنین می‌توانند دیدگاه‌های او خطاب به مردم هر یک از استان‌ها را برای پخش در شبکه‌های صدا و سیمای استان‌ها در قالب یک برنامه بصورت رو به دوربین به تعداد استان‌ها تهیه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->