جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

۳۱ فروردین، آخرین مهلت موتورسواران برای خرید بیمه شخص ثالث

  • کد خبر: ۲۳۳۳۸
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
۳۱ فروردین، آخرین مهلت موتورسواران برای خرید بیمه شخص ثالث
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه موتورسیکلت سواران تا آخر فروردین ماه برای خرید بیمه نامه شخص ثالث فرصت دارند، از ابتلای ده تن از کارکنان صنعت بیمه به بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی امروز در جمع خبرنگاران از مهلت موتورسیکلت‌سواران برای خرید بیمه شخص ثالث تا آخر فروردین ماه خبر داد و گفت: در شرایط کنونی، از میان ۱۱ میلیون موتورسیکلت سوار، ۹ میلیون تن بیمه نامه ندارند و بنابراین به آن‌ها تا اخر فروردین ماه مهلت داده شده تا بتوانند بیمه نامه شخص ثالث را تهیه کنند و موتورسیکلت خود را تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار دهند.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما برای حمایت از مردم در شرایط کرونا فرصت دو و نیم ماهه برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث است و تمام بیمه‌نامه‌هایی که منقضی شده به صورت الکترونیکی و خودکار تمدید شده‌اند که تاکنون دو هزار میلیارد تومان برای تمدید بیمه نامه‌ها بدون اخذ جریمه پرداخت کرده‌ایم که پس از اتمام مهلت دو و نیم ماهه مردم باید این هزینه را برگردانند.

این مقام مسئول در صنعت بیمه خاطرنشان کرد: سطح شیوع کرونا در کشور بسیار وسیع بوده و بر این اساس، برای تمام کسانی که هزینه‌های درمان آن‌ها توسط دولت پرداخت نمی‌شود، حمایت مالی از سوی شرکت‌های بیمه صورت گرفته است؛ به نحوی که هزینه درمان تمام کسانی که دارای بیمه درمان تکمیلی بوده و در بیمارستان‌های خصوصی بستری هستند و یا درمان خود را در مراکز درمانی خصوصی انجام دادند، بر اساس قرارداد پوشش داده می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: بیماری کرونا در بیمه نامه درمان تکمیلی هم ردیف سایر بیماری‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد و بر این اساس، مبتلایان به کرونا که در بیمارستان‌های دولتی بستری شده‌اند، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند؛ اما هر فرد دارای بیمه نامه تکمیلی که در بیمارستان خصوصی بستری شده یا آزمایشات مرتبط را انجام داده است، می‌تواند برای جبران هزینه‌های خود از طریق بیمه نامه درمان تکمیلی اقدام کند.

وی اظهار داشت: حمایت بیمه‌ای از افرادی که در این مدت بیکار شده‌اند و به دلیل توقف کسب و کار آن‌ها بوده است، باید از طریق صندوق بیکاری اقدام کنند و بر این اساس، دولت هم خوشبختانه در این رابطه پنج هزار میلیارد تومان به صندوق بیکاری کمک کرده است.

سلیمانی گفت: تاکنون ۱۰ نفر از کارکنان صنعت بیمه به دلیل ابتلاء به کرونا فوت شده‌اند که این افراد در نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه‌ای مشغول به فعالیت بوده‌اند؛ ضمن اینکه هزینه و خسارت وارد شده به فوت شدگان بر اثر کرونا اگر دارای بیمه نامه زندگی و درمان تکمیلی باشند پرداخت خواهد شد و این در حال اجرا است.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->