فیلم کامل سخنان ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان در شبکه ۳ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان همراه با محمدجواد ظریف در «میزگرد سیاسی» شبکه سه حاضر شد + فیلم بخش‌های مهم نشست حسین انتظامی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی مشمولان خدمت سربازی تیرماه سال ۱۴۰۳ فراخوانده شدند حضور محمدجواد ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان + ساعت پخش پوتین حکم پیمان همکاری استراتژیک با کره‌شمالی را امضا کرد + جزئیات سخنگوی دولت: مکلفیم آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داد، تکمیل کنیم وزیر بهداشت: قصور احتمالی حادثه بیمارستان قائم(عج) رشت به مراجع قضایی اعلام می‌شود نگاهی به سفر پوتین به کره شمالی؛ تعمیق روابط استراتژیک + فیلم و عکس برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری: نقل‌قول‌های غیرمستند یا برداشت‌های شخصی فاقد اعتبار است ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در مشهد راه‌اندازی شد وعده بلینکن به نتانیاهو برای رفع محدودیت ارسال سلاح به تل‌آویو تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت‌نام‌نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد گزارش کامل از اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین
سرخط خبرها

زاکانی: مهم‌ترین تقاضای مردم از من تحقق عدالت و آزادی است

  • کد خبر: ۲۳۳۶۲۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
  • ۱
زاکانی: مهم‌ترین تقاضای مردم از من تحقق عدالت و آزادی است
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از من تحقق عدالت و آزادی است و به دنبال آن، حرکت در مسیر استقلال کشور باید بیش‌ازپیش در آینده رقم بخورد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا زاکانی در حاشیه سفر تبلیغاتی به قم با اشاره به نشست خود با استادان حوزه و دانشگاه و نخبگان، اظهار کرد: در این جلسه بر استمرار راه شهید رئیسی تاکید شد که در نهایت اوج خدمت و خدمت‌گزاری به شهادت رسید. در این نشست بر استمرار این جهت‌گیری در کشور و استیفای حقوق ملت در ابعاد مختلف تاکید شد.

وی افزود: مهم‌ترین خواسته مردم از من تحقق عدالت و آزادی است و به دنبال آن، حرکت در مسیر استقلال کشور باید بیش‌ازپیش در آینده رقم بخورد. سفره مردم کوچک شده، اما باید گره‌گشایی کنیم تا از این طریق به معیشت و زندگی مردم کمک شود. کشور باید در ابعاد مختلف پیشرفته و آباد شود.

زاکانی خطاب به مردم، گفت: آن دستِ خدایی که عیان و نمایان می‌شود، شما مردم هستید، شما باید پای صندوق‌های رأی یک حماسه خلق کنید که تحقق آن حماسه در جهت عینیت‌بخشیدن به جامعه و گشایش زندگی و پیشرفت و آبادانی باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین در ادامه این سفر به روستای دام‌شهر، علی‌آباد و شهر جعفریه استان قم رفت و در جمع مردم روستای دام‌شهر، گفت: این روستا عملاً یک مجتمع بزرگ برای دام‌پروری است که بیش از هزار و ۳۰۰ واحد دارد، اما مهترین مشکلش هویت است. یعنی متولی ارائه خدمت برای چارچوب‌بندی و تعهداتی که باید نسبت به تامین زیرساخت‌ها وجود داشته باشد، به دلیل همین فقدان هویت انجام نشده است.

وی افزود: مشکل بعدی دامداران این روستا تامین آب است. تامین منابع و نقدینگی برای پیشبرد کار و تامین بازار هم از مشکلات دیگر دامداران است که، چون خرید‌ها بدون‌برنامه و بی‌حساب انجام می‌شود، عملا دامداران در این زمینه متضرر می‌شوند. یکی از مشکلات دامداران، دلالان هستند که برای حل این مشکل باید مسئله هویتی دامداران برای تامین نیاز‌ها و رفع مشکلات دسترسی به آب با یک برنامه جامع حل شود، چراکه در درازمدت میزان بهره‌وری را کاهش می‌دهد.

زاکانی تاکید کرد: ما یک اقدام مشترک با جهادکشاورزی آغاز کردیم تا به صورت قراردادی و مشخص از کشاورزان خرید کنیم. لازم است این اقدام برای دامداران نیز عملی شود تا با آنان هم قرارداد داشته باشیم و دستان دلالان را کوتاه کنیم. خرید قراردادی می‌تواند در کل کشور توسعه یابد تا از این طریق به اطلاع جامعی از نیاز‌های کشور دست پیدا کنیم. یکی از مشکلات بزرگ کشور در حوزه کشاورزی و دامداری، فقدان اطلاعات دقیق و به‌روز است که سبب نبود برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مشکلات می‌شود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین در دیدار با کشاورزان روستای علی‌آباد، گفت: موضوع خرید قراردادی یکی از مشکلات اصلی کشاورزان است که باید جدی پیگیری شود. وقتی خرید قراردادی انجام شود، واسطه‌ها سراغ کشاورز نمی‌آیند و خیال او هم راحت است که حاصل دست رنجش به خودش می‌رسد نه به دلالان. کسی که مسئول است اگر خود را یک روز جای کشاورز بگذارد متوجه می‌شود که آنان چه مشکلاتی را متحمل می‌شوند.

زاکانی تاکید کرد: مشکلات مردم حل‌شدنی است، اما تنها نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و داشتن اطلاعاتی دقیق از تمام نیاز‌های کشور است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
0
مردم ؟ من مردم میگم برو به خانه ات بزار یک اقتصاد وضعیت این کشور را عوض کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->