۳۰ هزار قلم داروی قاچاق از یک پژو پارس در مشهد کشف شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند طرز تهیه خمیر پیتزا و پیراشکی در خانه + عکس بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم بازنشستگی دوران فراغت یا مرارت؟ | پای حرف‌های چند پدر به مناسبت روز جهانی پدر ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

همه چیز درباره زلزله‌های استان‌ کرمان و فارس در هفته گذشته

  • کد خبر: ۲۳۳۷۴۳
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
همه چیز درباره زلزله‌های استان‌ کرمان و فارس در هفته گذشته
براساس بررسی زلزله‌های هفته گذشته، در زرند استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ و در قیر استان فارس زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۳ ثبت شد، در قصرشیرین استان کرمانشاه نیز زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ به ثبت رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در هفته گذشته قصرشیرین استان کرمانشاه با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ و بندرخمیر استان هرمزگان نیز زلزله‌ای به بزرگای ۳.۸ لرزیدند.

همچنین در زرند استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ و در قیر استان فارس زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۳ به ثبت رسید.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است.

شنبه ۱۹ خرداد

در تربت حیدریه استان خراسان رضوی زلزله ۲.۷ و در قائمیه استان فارس زلزله ۲.۶ رخ داد.

بیکاه استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۹ کیلومتری زمین لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۱ کیلومتری بیکاه، ۱۸ کیلومتری دهبارز و ۲۶ کیلومتری میناب این استان گزارش شد.

محمله استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۳۲ کیلومتری محمله، ۳۲ کیلومتری افزر و ۴۵ کیلومتری خنج این استان به ثبت رسید. همچنین در این منطقه بار دیگر زلزله ۳.۱ در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده است.

اردکان استان فارس زمینلرزه‌ای به بزرگای ۴.۳ در عمق ۵ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۶ کیلومتری اردکان، ۳۴ کیلومتری کامفیروز و ۳۷ کیلومتری نورآباد این استان بوده است.

یکشنبه ۲۰ خرداد

افزر استان فارس با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۸ کیلومتری افزر، ۳۶ کیلومتری محمله و ۴۱ کیلومتری قیر این استان گزارش شد.

در آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

دوشنبه ۲۱ خرداد

در خوی استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۹ و در راور استان کرمان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

قصرشیرین استان کرمانشاه با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۵ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۲۱ کیلومتری قصر شیرین استان کرمانشاه و ۲۵ کیلومتری خانقین عراق گزارش شد.

کنارتخته استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۳.۷ در عمق ۱۷ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۰ کیلومتری کنار تخته، ۱۵ کیلومتری خشت و ۱۷ کیلومتری کازرون این استان بوده است.

در بندرخمیر استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۲۰ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۳۳ کیلومتری بندر خمیر، ۴۳ کیلومتری کنگ و ۴۶ کیلومتری لافت این استان گزارش شد.

سه‌شنبه ۲۲ خرداد

در زرند استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ در عمق ۶ کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۴ کیلومتری زرند، ۱۹ کیلومتری یزدانشهر و ۲۳ کیلومتری خانوک این استان گزارش شد.

چهارشنبه ۲۳ خرداد

در برازجان استان بوشهر زلزله ۲.۵، در هجدک استان کرمان زلزله ۲.۶، در یامچی استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۷، در انبارالوم استان گلستان زلزله ۲.۶ و در بهبهان استان خوزستان زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

پنج‌شنبه ۲۴ خرداد

در هجدک استان کرمان زلزله ۲.۶ و در تایباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶ رخ داد.

دهلران استان ایلام با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۱۶ کیلومتری لرزید که کانون آن در ۳۲ کیلومتری دهلران و ۳۸ کیلومتری پهله این استان بوده است.

قیر استان فارس زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین را تجربه کرد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۳ کیلومتری قیر، ۱۹ کیلومتری افزر و ۲۴ کیلومتری دوزه این استان به ثبت رسید.

جمعه ۲۵ خرداد

در راور استان کرمان زلزله ۲.۵، در قلعه قاضی استان هرمزگان زلزله ۲.۷، در ریز استان بوشهر زلزله ۲.۵ و در قیر استان فارس زلزله ۲.۹ رخ داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->