ناترازی برق و کم‌آبی، تهدیدی برای ترافیک شهری و فضای سبز مشهد شهردار مشهد مقدس: شهرآرا زبان گویای مردم است | ۴۷ پروژه شاخص را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: تا بررسی مدارک دو کاندیدای ریاست شورا، آقای ناصحی همچنان رئیس هستند اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم شهر مشهد در سال پنجم مشخص شدند نگاهی به عمارت ۷۴ ساله شهرداری مشهد | بلدیه ارض اقدس آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و متروی مشهد، از ساعت ۶ صبح فردا (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورا تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده است یک بام و دو هوای مدرسه‌سازی در مشهد شهردار مشهد مقدس: صداوسیما نقش بی‌بدیلی در امیدآفرینی و انسجام ملی دارد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۴) | پایداری وضعیت جوی تا پایان هفته تاریخ حفر چاه و تأثیر این تلاش در تأمین آب شرب برای مشهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد برای سال پنجم + فیلم درباره پروفسور بول ون مردی که در مشهد دوباره متولد شد افتتاح مرکز فرمان ترافیکی مشهد برای مدیریت ۷۰ هزار جای پارک تمهیدات شهرداری مشهد برای میزبانی از زائران صفر ۱۴۰۴؛ از اسکان تا موکب‌ها هوای مشهد همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد (۱۴ مرداد ۱۴۰۴) آیا ادارات مشهد و خراسان رضوی فردا (چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۴) تعطیل است؟ داشبورد جرائم و تخلفات شهری در مشهد راه‌اندازی شد | مشهد، اولین شهر دارای زیرساخت آماری تخلفات شهری خدمت‌گزاری شهرداری سبزوار در کوچه‌پس‌کوچه‌های حرم امام علی(ع) برای دومین سال متوالی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد: کیفیت خدمات در نجف اشرف را هر سال ارتقا دادیم
سرخط خبرها

گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۳۴۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۷۰ هزار مشکل شهروندان مشهد در تماس با مرکز ۱۳۷ در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: شهردار مشهد به مدیران ستادی خود ابلاغ کردند پیام 137 و حرف مردم به منزله دستور مستقیم شهردار است این موضوع نشان می دهد که درخواست شهروندان و تکریم آن ها از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

 وی یادآور شد: مرکز 137 به صورت 24 ساعته پاسخگوی نظرات پشنهادات و انتقادات شهروندان است و شهروندان بدانند با تماس با مرکز ارتباطات مردمی در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

نجیب با بیان اینکه برنامه ریزی های جدیدی در این راستا انجام گرفته است ادامه داد: هوشمند سازی 137 و اختصاص بودجه ویژه برای رسیدگی به درخواست های ثبت شده در مرکز، ارائه  گزارشهای روزانه و هفتگی به مدیران شهری از مشکلات و درخواست های مردم تا  پایان وقت اداری از مهم ترین برنامه های روزانه و هفتگی ما در این مرکز است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اشاره به طرح چهارشنبه های پاسخگویی در این مرکز گفت: در این طرح هر هفته چهارشنبه ساعت 9 الی 11یکی از اعضای شورای شهر در مرکز حضور دارند و درخواستهاش شهروندان را ثبت و ضبط می کنند

 وی گفت: همچنین حضورمدیران مناطق و مدیران ستادی نیز در این  مرکز برای پاسخگویی به فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی می شود و در ادامه اجرای این طرح از فردا دوم مرداد لغایت بیستم مرداد  ماه هر روز ساعت 10 الی 12 یکی از شهرداران مناطق در مرکز برای پاسخگویی حضور خواهند داشت.

لاله سادات کوثری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->