بازگشت ۴۳ دانش‌آموز مشهدی بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش در پویش «بازگشت به تحصیل» ۱۴ بوستان بانوانی که در حال حاضر پذیرای شهروندان مشهدی است + آدرس و ساعت فعالیت پیشتازی شهرداری مشهد در سامان‌دهی انبار‌های ضایعات نسبت به دیگر شهر‌های کشور درباره حریم اختلافی مشهد با طرقبه شاندیز و استیصال مالکان زمین‌ها | مرز اختلافی روی میز دولت معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد: هفته اول مهر، اوج ترافیک شهر مشهد خواهد بود معاون خدمات شهری شهرداری مشهد: تمرکز ما در آستانه مهر ایمن‌سازی و بهسازی محیط بیرونی مدارس است ابلاغ قرارداد تأمین و راه‌اندازی ۶۰ واگن جدید برای خط یک قطار شهری مشهد شاخص آلودگی هوای مشهد نزدیک به محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) آمادگی حوزه حمل‌ونقل شهرداری مشهد در آستانه بازگشایی مدارس | احیای خط‌کشی عابرپیاده مقابل ۱۳۰ مدرسه شهردار مشهدمقدس: تأمین ایمنی و بهداشت اطراف مدارس، اولویت استقبال از مهر است صدور هشدار خودمراقبتی در مشهد، در پی پیش‌بینی تشدید آلودگی هوا (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) نخست‌وزیر اسپانیا به اعتراضات طرفداران فلسطین افتخار کرد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مردم همواره قدردان ایثار آتش‌نشانان بوده‌اند ویدئو| روایت نفیسه کوهنورد خبرنگار BBC از شکست ترور رهبران حماس در قطر ویدئو| نفس‌های تنگ مشهد | هوای آلوده شهر را خفه کرد (۲۳ شهریور ۱۴۰۴) نصب ۱۰ دوربین جدید با هدف پایش تخلفات رانندگی در مشهد فیلم | اقامه نماز بر پیکر آتش‌نشان ایثارگر شهید رضا فخریان به امامت آیت‌الله علم الهدی در حرم مطهر شهردار مشهد مقدس: آتش‌نشانان برای حفظ جان و مال مردم، جان خود را به خطر می‌اندازند و گاه جان عزیز خود را ایثارگرانه از دست می‌دهند مصوبه واگذاری اراضی دولتی برای عمران مناطق کم برخوردار مشهد نیازمند اقدام عملی
سرخط خبرها

گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۳۴۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
گره گشایی از ۷۰ هزار مشکل شهروندان در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۷۰ هزار مشکل شهروندان مشهد در تماس با مرکز ۱۳۷ در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: شهردار مشهد به مدیران ستادی خود ابلاغ کردند پیام 137 و حرف مردم به منزله دستور مستقیم شهردار است این موضوع نشان می دهد که درخواست شهروندان و تکریم آن ها از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

 وی یادآور شد: مرکز 137 به صورت 24 ساعته پاسخگوی نظرات پشنهادات و انتقادات شهروندان است و شهروندان بدانند با تماس با مرکز ارتباطات مردمی در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

نجیب با بیان اینکه برنامه ریزی های جدیدی در این راستا انجام گرفته است ادامه داد: هوشمند سازی 137 و اختصاص بودجه ویژه برای رسیدگی به درخواست های ثبت شده در مرکز، ارائه  گزارشهای روزانه و هفتگی به مدیران شهری از مشکلات و درخواست های مردم تا  پایان وقت اداری از مهم ترین برنامه های روزانه و هفتگی ما در این مرکز است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اشاره به طرح چهارشنبه های پاسخگویی در این مرکز گفت: در این طرح هر هفته چهارشنبه ساعت 9 الی 11یکی از اعضای شورای شهر در مرکز حضور دارند و درخواستهاش شهروندان را ثبت و ضبط می کنند

 وی گفت: همچنین حضورمدیران مناطق و مدیران ستادی نیز در این  مرکز برای پاسخگویی به فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی می شود و در ادامه اجرای این طرح از فردا دوم مرداد لغایت بیستم مرداد  ماه هر روز ساعت 10 الی 12 یکی از شهرداران مناطق در مرکز برای پاسخگویی حضور خواهند داشت.

لاله سادات کوثری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->