رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است
سرخط خبرها

برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر: ۲۳۴۱۴۸
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با پراید در جاده اسفراین به سبزوار با یک فوتی و ۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد روهنا در تشریح جزئیات این خبر افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری سمند با خودرو پراید در جاده اسفراین به سبزوار نرسیده به روستای عباس آباد، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل گشت پاسگاه عباس آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی های اولیه کارشناسان پلیس راه مشخص شد، علت حادثه بی احتیاطی از جانب راننده خودرو سمند به علت تغییر مسیر ناگهانی نسبت به خودرو پراید بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی در پایان از رانندگان خواست، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نحوه رانندگی خود را مدیریت کنند تا حوادث تلخی برای خود و خانواده‌ رقم نزنند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->