بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است چشمان باز قبل از ازدواج، چشمان بسته بعد از ازدواج نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد آمار جالب از ازدواج‌های سایت همسریابی «همدم»! سقوط پراید در انتهای کوه‌های خلج مشهد، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت زمان خیساندن و پختن هر کدام از حبوبات چقدر است؟ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید چراغچی و بولوار کوثر (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) چگونه مسئولیت‌پذیر باشیم؟
سرخط خبرها

مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی بازنشستگان تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

  • کد خبر: ۲۳۴۵۴۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
  • ۱
مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی بازنشستگان تا ۱۵ تیرماه تمدید شد
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری، اسناد هزینه‌های درمانی خود مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت ماه را به شعب و نمایندگان منتخب اعلام‌شده از سوی شرکت بیمه ملت ارائه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر بازنشستگان، مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی از ابتدای سال‌ جاری تا پایان اردیبهشت ماه که پیش‌تر تا ۳۱ خردادماه اعلام شده بود، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

این صندوق از همه بازنشستگان خواست با استفاده از فرصت تعیین‌شده، نسبت به ارائه اسناد هزینه‌های درمانی خود به شعب و نمایندگان منتخب اعلام‌شده از سوی شرکت بیمه ملت اقدام کنند.

این تمدید مهلت به‌منظور مساعدت با بازنشستگان و در پاسخ به درخواست‌های مکرر آنان انجام شده و ساعت ارائه اسناد ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.

لیست نمایندگان منتخب دریافت شده و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری در سایت مرتبط به‌نشانی https://darman.mellatyar.app/home/damages قابل‌مشاهده است.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
لیست مراکز مشهد ایراد داره. متاسفانه، بعضی بازنشسته های محترم، شیشه بعضی نمایندگیها رو شکوندند و تقریبا اکثر نمایندگیها به خاطر ترس از این بزرگوارها، دیگر ارایه خدمات ندارند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->