معاون اول قوه قضاییه: نتیجه مشکلات اقتصادی و معیشتی سرازیر شدن پرونده‌ها به قوه قضائیه است مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب فردا شنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۳) دیدار می‌کنند آیت الله علم الهدی: دیروز آبِ خوردن را به برجام گره زدید، امروز نان مردم را؟ | برجام، نماد کوتاه آمدن ماست نه آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه زاهدان تکذیب شد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) گروسی: در شورای امنیت علیه ایران اجماع وجود ندارد ارمنستان کشور فلسطین را به رسمیت شناخت آمریکا و چین پس از پنج سال وقفه مذاکرات هسته‌ای را از سرگرفتند استقبال آمریکا از اقدام خصمانه ضدایرانی کانادا علیه سپاه پاسداران حسن روحانی دوباره به صداوسیما نامه نوشت ادعای انصراف قالیباف از نامزدی انتخابات تکذیب شد توئیت پورمحمدی درباره زاکانی از وسط مناظره انتخاباتی + عکس سومین مناظره انتخاباتی امشب (یکم تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود خبرنگار شبکه ماهواره‌ای الاقصی به شهادت رسید|افزایش شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۲ تن عذرخواهی محمدجواد ظریف به‌خاطر نمایش نمودار اشتباه در میزگرد پزشکیان حملات روسیه شبکه برق اوکراین را هدف قرار می‌دهد نکات یک مفسر زبان بدن به ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد: تلاش برای آتش بس در غزه را ادامه می دهیم ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی افتتاح شد اسماعیلی: بارزترین خصیصه شهید رئیسی، ایمان به خدا و آرمان‌های نظام اسلامی و مردم بود حمله به ستاد انتخاباتی جلیلی در مشهد با کوکتل مولوتف + فیلم لحظه حمله
سرخط خبرها

قاضی‌زاده هاشمی در بدون تعارف: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود+ فیلم

  • کد خبر: ۲۳۴۶۸۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
قاضی‌زاده هاشمی در بدون تعارف: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود+ فیلم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه «بدون تعارف» گفت: هنوز برای من شهادت آیت‌الله رئیسی و شرکت در این انتخابات سخت است و تا آخرین لحظه صبر کردم تا افرادی که برای من محترم هستند ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد. اما دیدم افرادی که منظور من بودند، در انتخابات شرکت نکردند و برای اینکه دست مردم در تصمیم گیری باز باشد من نیز شرکت کردم.

وی افزود: شهید رئیسی همواره نسبت به عدم غنیمت شمردن زمان شهید رئیسی تذکر می‌داد به اعضای کابینه و مرتب در جلسات کابینه تاکید می‌کرد که وقت نداریم. وقتی که زمان را از دست می‌دهیم قدرش را بیشتر می‌دانیم.

قاضی‌زاده گفت: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود. هر دوی این مفاهیم نارضایتی درست می‌کند وقتی تحول ایجاد می‌کنید و انقلاب در سازوکار‌ها انجام می‌دهید، عده مدیر خسته و بی‌حال در سیستم هستند که خیلی به آینده نگاه ندارند و اینها ناراحت می‌شوند.

وی افزود: یا وقتی بخواهی عدالت برقرار کنی و با فساد مبارزه کنی، آنهایی که جیره خوار بودند و پروژه بگیر بودند آنها قطع می‌شود و علیه شما شروع به اقدام می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: لذا یا خودشان به میدان می‌آیند یا لشکری را به میدان می‌آورند و یا در فضای رسانه شما بی‌نصیب نمی‌گذارند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->