ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است
سرخط خبرها

کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۸۰۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در دو هفته اخیر، کشف‌وضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مجید شجاع با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این میزان گازوئیل و بنزین قاچاق را به‌ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون از ۲۰ دستگاه خودرو حین خروج از کشور کشف کردند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان سوخت نیز ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی تأکید کرد: مرزبانان با هوشیاری کامل، اجازه هیچ فعالیتی را به قاچاقچیان نمی‌دهند و به صورت شبانه‌روزی از مرز‌های کشور پاسداری می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->