قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۷ نفر رسید (۲ تیر۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۹۶۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۷ نفر رسید (۲ تیر۱۴۰۳)
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آخرین آمار زائران درگذشته ایران از ابتدای عملیات حج تمتع تا پایان روز جمعه اول تیرماه ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین آمار زائران درگذشته ایران از ابتدای عملیات حج تمتع تا پایان روز جمعه اول تیرماه ۱۴۰۳ در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و اعضاء نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد. بر این اساس، تا کنون ۱۷ نفر از زائران (یک نفر در مدینه و ۱۶ نفر در مکه) در عربستان جان خود را از دست داده‌اند. سه نفر از آنها خانم و مابقی درگذشتگان آقا بوده‌اند. هشت نفر از فوتی‌ها هم اهل سنت بوده‌اند.

همچنین اعلام شد ۹ نفر از فوتی‌ها در مکه دفن شده‌اند. حداقل سن فوتی‌ها ۵۱ سال و حداکثر سن هم ۸۷ سال است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار گفت: باید در راستای نهادینه کردن مسأله نظارت و بازرسی در مجموعه حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تلاش شود و طرح‌های نهایی در حوزه‌های مختلف به دقت بررسی شود، تفکیک موضوعی داشته و همراه با ارائه راهکار باشد.

نواب گزارش‌های واحد بازرسی و نظارت بعثه را امیدوارکننده اعلام کرد و افزود: افق دید این واحد باید جلوتر از عوامل اجرایی باشد و آسیب‌ها را از قبل شناسایی کنند؛ چرا که این گزارش‌ها موجب بهبود کیفیت کار‌ها و راندمان برنامه‌ها و خدمات خواهد شد و در جایگاه خودش مفید است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دیگر اعضاء نظارت و بازرسی بعثه پیشنهاد کرد تا پیام‌رسانی داخلی برای برقراری ارتباط میان همکاران این واحد طراحی و به کار گرفته شود و به کم و کاستی‌هایی احتمالی که در ایام تشریق وجود داشت رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->