کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟ گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند
سرخط خبرها

HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار

  • کد خبر: ۲۳۵۱۰۷
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار
شرکت هوآوی زمان عرضه سیستم عامل مستقل HarmonyOS NEXT را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیستم‌عامل جدید هواوی کاملاً با معماری اختصاصی و مستقل این شرکت به‌نام Hongmeng ساخته شده است و دیگر برمبنای لینوکس و اندروید نیست، بنابراین از اپ‌های اندرویدی پشتیبانی نمی‌کند. از آنجایی که هارمونی نکست از پایه ساخته شده است، هواوی ادعا می‌کند که معماری این سیستم جدید ۳۰ درصد بهبود عملکرد کلی دستگاه و ۲۰ درصد کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد.

در‌حال‌حاضر نسخه بتای هامونی نکست در دسترس توسعه‌دهندگان و تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است که طبیعتاً نسخه کامل و پایداری نیست و احتمالاً باگ و مشکلاتی دارد.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های HarmonyOS NEXT هواوی

یکی از ویژگی‌های اصلی هارمونی نکست، توانایی آن برای پرکردن شکاف بین دستگاه‌های مختلف هواوی است. به گفته این شرکت، توسعه‌دهندگان تنها باید یک نسخه از یک اپلیکیشن را ایجاد کنند تا به تجربه کاربری (UX) ثابتی در اندازه‌های مختلف نمایشگر دستگاه‌ها در اکوسیستم هواوی دست یابند. این قابلیت در کنفرانس هواوی با اپلیکیشن‌های محبوب چینی مانند Taobao، Yiche و Bilibili که به‌طور یکپارچه در دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شدند، نشان داده شد.

علاوه‌براین، هواوی نکست دارای قابلیتی به نام «App Continuation» است. تصور کنید که یک تماس تصویری را در تبلت خود برقرار می‌کنید. شما می‌توانید همان تماس را با یک کلیک به گوشی خود انتقال دهید. این سیستم همچنین امکان اشتراک‌گذاری ساده داده‌ها را بین دستگاه‌ها فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال، می‌توانید یک فایل را به راحتی از تلفن خود به تبلت بفرستید.

هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار

یکی از قابلیت‌های مهم این سیستم‌عامل نیز «Harmony Intelligence» است. این قابلیت درواقع هوش مصنوعی را با اپلیکیشن‌ها و محیط کاربری دستگاه شما ادغام می‌کند. برای مثال با فناوری‌های AIGC (یا «محتوا‌های خلق‌شده با هوش مصنوعی») می‌توانید نقاشی‌های منحصر‌به‌فردی ایجاد کنید. همچنین هوش مصنوعی به کمک افراد مبتلا به اختلالات گفتاری و کم‌بینایان می‌آید تا بتوانند بهتر از گوشی هوشمند خود بهره ببرند.

دستیار مجازی هواوی نیز اکنون نام جدیدی دارد و به‌عنوان «عامل هوشمند Xiaoyi» شناخته می‌شود و از مدل Pangu Big Model ۵.۰ بهره می‌برد. Xiaoyi دیگر نیاز به کلمه خاصی برای شروع مکالمه ندارد و می‌توان به راحتی با کشیدن و قراردادن یک محتوای خاص روی نوار مخصوص آن، با این دستیار هوش مصنوعی تعامل داشت.

هواوی همچنین در هارمونی نکست معماری امنیتی جدید Star Shield را معرفی کرد که برای ایمن‌نگه‌داشتن اطلاعات کاربر طراحی شده است.

چه دستگاه‌های با هارمونی نکست سازگار هستند؟

تست بتای هارمونی نکست درحال‌حاضر محدود به مدل‌های خاصی است که تنها در چین قابل استفاده هستند. این دستگاه‌ها عبارت‌اند از:

هواوی میت ۶۰
هواوی میت ۶۰ پرو
هواوی میت ۶۰ RS | مدل ULTIMATE DESIGN
هواوی میت ۶۰ پرو پلاس
هواوی میت X۵
هواوی میت X۵ نسخه Collector
هواوی میت‌پد پرو ۱۳.۲ اینچی
هواوی میت‌پد پرو ۱۳.۲ اینچی نسخه Collector

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->