اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد
سرخط خبرها

حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه»

  • کد خبر: ۲۳۵۸۳۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه»
منابع رسانه‌ای از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه و به‌صدا‌درآمدن آژیر هشدار در این مناطق خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت ۲۶۴ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه همچنان از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین هدف حملات موشکی قرار می‌گیرد.

گردان‌های «المجاهدین» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» واقع در اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و رصد شلیک ۲ موشک از سمت نوار غزه به سوی این شهرک‌های صهیونیستی خبر دادند.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در محور‌های پیشروی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

نیرو‌های شهید «عمر القاسم» هم اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های «شهدا الاقصی» پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را با موشک‌های کوتاه‌برد هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف ورزشگاه «برقه» واقع در اردوگاه «الشابوره» در مرکز شهر رفح نیز از سوی مبارزان نیرو‌های شهید «عمر القاسم» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده شدند.

همچنین منابع رسانه‌ای از درگیری شدید مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان‌های «الداخلیه»، «پاریس» و چندین محور دیگر در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->