سرخط خبرها

«ماجرای نیمروز: رد خون» به شبکه نمایش‌خانگی رسید

  • کد خبر: ۲۳۶۲۳
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
  • ۱
«ماجرای نیمروز: رد خون» به شبکه نمایش‌خانگی رسید
فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون»، به‌کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، از روز پنجشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه، در شبکه نمایش‌خانگی توزیع می‌شود.

به‌گزارش شهرآرانیوز، این فیلم سینمایی قرار بود در هفته سوم فروردین توزیع شود که به‌دلیل نبود امکان ارسال DVD به‌دلیل محدودیت‌های ترافیکی کرونا این کار به‌تأخیر افتاد، همچنان‌که پیش از این سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده فیلم، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفته بود: «واقعا خودم هم دوست دارم هرچه‌زودتر فیلم منتشر شود تا مردم آن را در خانه تماشا کنند، اما تا این‌لحظه که این‌طور به من خبر دادند و فکر کنم ماجرا مقداری طول بکشد. با عرض پوزش و با سپاس از اشتیاقی که نشان دادید، امیدوارم خیلی زود مسائل مربوط به توزیع فیلم حل شود و خیلی زود به دست شما عزیزان برسد.»

هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌فر، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و حسین فلاح در «ماجرای نیمروز؛ رد خون»  ایفای نقش کرده‌اند.

نسخه نمایش خانگی این فیلم را به‌همراه مستند پشت‌صحنه آن مؤسسه هنر‌های تصویری سوره توزیع می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاشار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
1
چقدر طول میدین توزیع یه فیلم رو.....الان امروز با پنجشنبه چه فرقی داره مثلا چی میشد همین امروز پخش میکردین؟! دو ماهه این فیلم از پرده های سینما اومده پایین هنوزم توزیع نشده الانم هفته به هفته دارین عقبش میندازین....الان پنجشنبه توزیع بشه تا شنبه و یکشنبه طول میکشه برسه شهرستان....چقدر عقب میندازین کارو...بابا آپولو که هوا نمیکنین حداقل بزارین مردم تو این اوضاع و احوال یه ذره روحیه بگیرن...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->