کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد

  • کد خبر: ۲۳۶۲۳۹
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه دانشجویی شاهد رشد قابل توجه حضور دانشجویان غیرایرانی را در این دانشگاه بودیم، ضمن اینکه خوابگاه ویژه این گروه از دانشجویان دایر شده که از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید به‌صورت رسمی فعال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر شاپور بدیعی اظهار کرد: ایجاد معاونت بین‌الملل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منجر به افزایش جذب دانشجویان خارجی به عنوان پیام‌رسانان سلامت در اقصی نقاط دنیا و همچنین افزایش سطح کمی و کیفی خدمات گردشگری سلامت در پایتخت معنوی ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شرایط مناسبی در زمینه اختصاص کلاس‌ها و خوابگاه‌ها پیش بینی شد و زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شد و این افراد مبلغی در جهت حضور هموطنانشان در مشهد جهت ادامه تحصیل در رشته‌های مختلف پزشکی بودند.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که در حوزه دانشجویی شاهد رشد قابل توجه حضور دانشجویان غیرایرانی را در این دانشگاه بودیم، تأکید کرد: دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته‌های مختلف پایه و بالین در حال تحصیل هستند و ما شاهد حضور قابل توجه این گروه از دانشجویان در دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، داروسازی، بهداشت و طب ایرانی و مکمل مشهد هستیم.

بدیعی تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ افزایش دانشجویان افغانستانی، تاجیکستانی، ترکمستانی، عراقی، لبنانی و سوری را خواهیم داشت و در تعاملاتی که با این کشور‌ها داشتیم موضوع افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویانشان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دستور کار قرار گرفت، موضوعی که مورد موافقت مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم واقع شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با همکاری تمامی دانشکده‌ها دفتر حوزه بین‌الملل در دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، داروسازی، بهداشت و طب ایرانی و مکمل مشهد فعال شده و در تمامی این دانشکده‌ها مسئول، رابط و کارشناس حوزه بین‌الملل مستقر شده‌اند.

وی تأکید کرد: سایت انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌روزرسانی شده و در کنار آن نیز به‌روزرسانی کتاب معرفی این دانشگاه را به زبان انگلیسی داشتیم که به‌زودی منتشر و رونمایی خواهد شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: یکی از برنامه‌های مهم امسال برگزاری کلاس‌های توانمندسازی اعضای هیأت علمی و مسئولان، رابطان و کارشناسان حوزه بین‌الملل بوده که از جمله این موارد می‌توان به برگزاری کلاس‌های انگلیسی و عربی، برگزاری کلاس‌های ویژه اعضای هیأت علمی در موضوع همایش‌ها و تشریفات مرتبط با آن و برگزاری کلاس‌های توانمندی و ارتقاء حوزه بین‌الملل در تمامی بخش‌ها اشاره کرد.

بدیعی در پایان گفت: الکترونیکی شدن تمامی فرآیند‌های حوزه بین‌الملل از جمله اقدامات شاخص معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۳ ماهه نخست امسال بوده و پردیس بین‌الملل این دانشگاه هم به‌زودی فعالیت خود را در مکان جدید به شکل رسمی‌تر و ویژه‌تر آغاز خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->