فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

آزاده صمدی و حامد کمیلی با «روایت ناتمام سیما» به سینما می‌آیند + پوستر

  • کد خبر: ۲۳۶۵۶۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
آزاده صمدی و حامد کمیلی با «روایت ناتمام سیما» به سینما می‌آیند + پوستر
پوستر فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» در فاصله سه روز مانده تا اکران رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «روایت ناتمام سیما» فیلمی به کارگردانی علیرضا صمدی است که بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

 در این فیلم که سومین اثر سینمایی صمدی پس از «بی‌نامی» و «صحنه زنی» است، آزاده صمدی، حامد کمیلی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی و مریم سعادت بازی کرده‌اند.

آزاده صمدی و حامد کمیلی با «روایت ناتمام سیما» به سینما می‌آیند + پوستر

«روایت ناتمام سیما» از چهارشنبه ۱۳ تیرماه در سینما‌های سراسر کشور اکران می‌شود و مضمونی ملتهب در ارتباط با زنان را روایت می‌کند.

شکوفه بیاتی طراحی پوستر این فیلم را برعهده داشته است و طراحی تبلیغات آن در استودیو شهر فرنگ که پخش فیلم را نیز برعهده دارد، انجام می‌شود.

در معرفی این فیلم آمده است: «بدنامی اونقدر‌ها هم که می‌گن بد نیست؛ مشتری خودش رو داره.»

مجید رضابالا تهیه‌کننده فیلم پیش‌تر گفته بود: طرح مسائل فضای مجازی از منظر مثبت و منفی و اینکه این فضا دادگاه خوبی برای محاکمه افراد نیست، موضوع محوری فیلم است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->