ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد

  • کد خبر: ۲۳۷۰۲۵
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد
گزارش‌ها نشان می‌دهند که برخلاف انتظارها، اپل واچ سری ۱۰، تغییرات عمده‌ای در طراحی نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز - در طول سال گذشته، خبر‌های غیررسمی در مورد این موضوع منتشر شده بود که اپل روی طراحی جدیدی برای ساعت هوشمند آتی خود، با نام «اپل واچ X» کار می‌کند. با توجه به دهمین سالگرد اپل واچ در سال ۲۰۲۴، بسیاری انتظار داشتند سری ۱۰ با طراحی جدید معرفی شود. اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این انتظارات ممکن است به حقیقت نپیوندند.

بر اساس گزارش بلومبرگ از سال گذشته میلادی، اپل واچ X قرار بود بزرگترین بازطراحی اپل واچ تا به امروز را به‌نمایش بگذارد. خبر‌های غیررسمی و شایعه‌های مختلف اشاره داشتند که این طراحی جدید باعث نازک‌ترشدن محصول و معرفی سیستم بند مغناطیسی جدیدی می‌شود که ممکن است با بند‌های فعلی سازگار نباشد.

بااین‌حال، طرح‌های منتشرشده اخیر از اپل واچ سری ۱۰ نشان می‌دهند که طراحی جدید ممکن است به اندازه‌ای که شایعات اولیه اشاره داشتند، انقلابی نباشد. این طرح‌ها تقریباً شبیه به مدل‌های فعلی اپل واچ هستند، تنها تفاوت مشهود این است که ممکن است با اندازه بزرگ‌تری عرضه شود.

احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد

به گفته یکی از تحلیلگران شناخته‌شده بازار، «مینگ-چی کو»، اندازه‌های سری ۱۰ از ۴۱ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر به ۴۵ میلی‌متر و ۴۹ میلی‌متر افزایش خواهد یافت. اما هیچ خبری از طراحی جدید و انقلابی نیست. «مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ نیز اشاره کرده که طراحی نسل سوم اپل واچ اولترا مشابه با نسخه اصلی خواهد بود و دیگر مدل‌های جدید اپل واچ هم شبیه به سری ۴ که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، باقی خواهند ماند.

در نهایت، ممکن است شایعات اولیه در مورد طراحی جدید اپل واچ نادرست بوده باشند یا اپل به دلیل مشکلات تولید از آن منصرف شده باشد. یا شاید طراحان شرکت تصمیم گرفته‌اند که اپل واچ درحال‌حاضر به اندازه کافی خوب است و نیازی به تغییرات اساسی ندارد.

این اولین‌باری نیست که شایعات در مورد طراحی جدید اپل واچ اشتباه از آب درمی‌آیند. در سال ۲۰۲۱، شایعات زیادی در مورد اپل واچ سری ۷ با لبه‌های تخت وجود داشت، اما سری ۷ همچنان شبیه به مدل‌های قبلی بود، تنها با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های نازک‌تر.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->