هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در استان افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما تا شهریور ۱۴۰۴ در کشور | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون جزئیات برگزاری کنسرت «پیمان خازنی» در روسیه واکنش وزیر فرهنگ به حواشی کنسرت علیرضا قربانی در تخت‌جمشید معرفی اعضای هیئت انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوثر + اسامی گوهر خیراندیش با «قلهک» به خانه‌ها می‌آید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۳۷۲۸۱
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان
تلویزیون برای امروز و فردا، ۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۲۲ فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن های «خانه ای کنار ابرها»، «دو نفر و نصفی»، «عمر مختار»، «دایناسوری از اقیانوس ها»، «سرزمین بارانی»، «والدز می آید»، «طرفدار»، «اسب رویایی»، «مسیح دوست من است»، «باج»، «ستاره های دنباله دار»، «مرگ سوار بر اسب می تازد»، «نیوتن»، «معاون»، «ماراکار: قهرمان دریا»، «تغییر زندگی»، «فینیک»، «گربه چکمه پوش 2 - آخرین فرصت»، «مقر سری»، «دوچرخه سوار»، «قرار تصادفی من با زندگی» و «یاغی یک» پنج‌شنبه و جمعه این هفته به روی آنتن خواهند رفت.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری شنبه، ۱۶ تیر ماه ساعت ۱ و پنج دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند، دو مرد جوان، در پوشش رزمندگان دفاع مقدس به در خانه هایی که رزمنده ای در جبهه ها دارند رفته و به بهانه اینکه همرزم فرزندشان هستند و راهی جبهه هستند، از خانواده ها پول و امانتی گرفته و آنها را برای خود برمی دارند.

حامد کمیلی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و آفرین عبیسی در فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» بازی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی یدالله صمدی پنج‌شنبه، ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند، دختر یک ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد. بر اثر غفلت او، کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک و خیابان و کوچه‌ها به راه می‌افتد.

فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه‌نصیری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «عمر مختار» به کارگردانی مصطفی عقاد پنج‌شنبه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم با بازی آنتونی کوئین، الیور رید، راد استایگر، حسن گل نراقی و رافائل والون؛ در مورد زندگی عمر مختار، رهبر جنبش مقاومت مردم لیبی در برابر اشغالگری نظامی ایتالیا در دوران پیش از جنگ جهانی دوم است و آن دوران را به تصویر می کشد.

شبکه تهران سیما

انیمیشن سینمایی «دایناسوری از اقیانوس ها» به کارگردانی «تتسو امازاوا» امروز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: پسری به نام سوزوکی موجود عجیبی شبیه یک لاک‌پشتِ بدون لاک در کنار ساحل پیدا می‌کند. او و پدرش که در ساحلی نزدیک مرز فیجی زندگی می‌کنند، متوجه می‌شوند که این موجود کوچک بچه یک دایناسور است. با اینکه سوزوکی و پدرش تلاش می‌کنند تا بچه دایناسور را از نظر توریست‌ها و خبرنگاران پنهان کنند.

فیلم تلویزیونی «سرزمین بارانی» به کارگردانی جواد مزدآبادی جمعه، ۱۵ تیر ماه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: طوبی خانم و آقا محمد سال های سال است که با هم زندگی می کنند. آنها چندین فرزند دارند که هر کدام از انها مشکلاتی دارند. به تازگی احمد پسر بزرگشان که با داماد خانواده نادر شریک هستند دچار مشکل مالی شدیدی شده اند. آقا محمد تصمیم می گیرد که با طوبی خانم به خانه باغ که در روستاست بروند و در آنجا زندگی کنند و در عوض خانه را بفروشند که مشکلات مالی احمد و نادر مرتفع شود.

احمد علامه دهر، فرهاد بشارتی، فریبا نادری، سوگل طهماسبی و عطیه غبیشاوی در فیلم تلویزیونی «سرزمین بارانی» بازی کرده اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «والدز می آید» به کارگردانی ادوین شرین امشب ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی برت لنکستر، سوزان کلارک، ریچارد جردن و جان سایف خواهید دید: یک کلانتر دورگه مکزیکی آمریکایی به منظور به دست آوردن غرامت برای بیوه باردار مردی که به اشتباه کشته شده، مجبور می شود در برابر گله داری قدرتمند دست به خشونت بزند که ...

فیلم سینمایی «طرفدار» به کارگردانی مانش شارما امروز ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی شاهرخ خان، جولی کیوسی و سایانی چوپتا آمده است: گوراو که پسر جوانی است که هنر پیشه معروف هندی آریانا کانا را در حد خدا دوست می دارد با جمع کردن پول هایش برای دیدن او به بمبئی می رود تا تولد هنر پیشه مورد علاقه اش را تبریک گفته و هدیه ای به او بدهد.

فیلم سینمایی «اسب رویایی» به کارگردانی یوروس لین پنج شنبه ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی تونی کولت، اوون تیل و آلن دیوید؛ بر اساس واقعیت ساخته شده که تلاش های یک زن برای پرورش یک اسب مسابقه در یک روستای کوچک با کمک اهالی روستا را به نمایش می گذارد.

فیلم سینمایی «مسیح دوست من است» به کارگردانی شاکا کینگ امروز ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

این فیلم با بازی دانیل کالویا، دومینیک فیشبک، جسی پلمونز و لیکیت استنفیلد؛ درباره زندگی فرد همپتون، رئیس حزب پلنگ سیاه در ایلینوی است که خیانت سرنوشت سازی که توسط یکی از خبرچین‌های سازمان FBI در حق وی می‌شود را به تصویر می‌کشد. خلافکاری 17 ساله به نام ویلیام اونیل که توسط یک مامور اف‌بی‌آی به نام روی میچل مامور می‌شود تا به حزب پلنگ سیاه نفوذ پیدا کند.

فیلم سینمایی «باج» به کارگردانی آشتوش گواریکر امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی عامر خان، گریسی سینگ، راشل شلی و پل بلکتورن؛ در دوران حکومت بریتانیا بر هند می‌گذرد و زندگی مردم یک روستا را نشان می‌دهد که به خراج سنگینی که حکومت بر آن‌ها بسته معترض هستند و حاضر می‌شوند تا بر روی سرنوشت خود در یک مسابقه کریکت با حاکمان انگلیسی شان شرط بندی کنند.

فیلم سینمایی جدید «ستاره های دنباله دار» به کارگردانی کریس رابینسون امشب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

این فیلم با بازی درموت مالرونی، وود هریس، کلب مک لاولین، لبرون جیمز و آلجی اسمیت؛ داستان شگفت انگیز ابرقهرمان بسکتبال، لبران جیمز، را به تصویر می کشد؛ کسی که چهار بار قهرمانی ان بی ای، دو مدال طلای المپیک و عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ ان بی ای را در کارنامه خود دارد.

فیلم سینمایی «مرگ سوار بر اسب می تازد» به کارگردانی جولیو پترونی جمعه ساعت ۱ بامداد پخش می‌شود.

این فیلم با بازی لی وان کلیف، جان فیلیپ لاو، ماریو برگا، لوئیجی پیستیلی و آنتونی داوسون؛ داستان پسر جوانی به نام بیل است که در دوران کودکی شاهد کشته شدن خانواده اش به دست چهار سارق بود. 15 سال بعد او تصمیم به انتقام می گیرد. در این راه او به رایان، مجرم سابقه داری که می خواهد پول های خود را از سارقان پس بگیرد، همراه می شود.

فیلم سینمایی «نیوتن» به کارگردانی آمیت ماسارکار جمعه ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی راج کومار رائو، پانکاج تریپاتی و آنجیل پاتیل خواهید دید: نیوتن جوانی هندی است که به دلیل تحصیلاتش و علاقه اش به فیزیک نام خود را نیوتن گذاشته است. او به عنوان داوطلب قرار است در انتخابات ایالت هندوستان مسئول یکی از صندوق های سیار باشد. او باید به منطقه ای دور افتاده برود که تنها هفتاد یا هشتاد نفر واجد شرایط دارد.

فیلم سینمایی «معاون» به کارگردانی آدام مک‌کی جمعه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

این فیلم با بازی کریستین بیل، ایمی آدامز و استیو کارل؛ درباره دیک چنی مردی جوان است که دانشگاه را رها کرده و برای شرکت برق کار می کند تا اینکه همسر تحصیل کرده او با تهدید به طلاق او را وادار به عوض کردن شغل خود می کند.

فیلم سینمایی «ماراکار: قهرمان دریا» به کارگردانی پریادارشان جمعه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی گانش کومار، هاریش پرادی، بی گناه، کالیانی پریادارشان، کرتی سورش و مانجو واریر خواهید دید: سال های ابتدایی قرن 17 میلادی است. محمد علی کونیالی از نسل ماراکارها است که همیشه نسبت به استقلال زادگاه شان اهتمام داشته اند. همسر، مادر و پدربزرگ او چند شب پس از ازدواج، مورد حملۀ ارتشیان متجاوز پرتغالی قرار گرفته و کشته می شوند.

فیلم سینمایی «تغییر زندگی» به کارگردانی تونی اسکات جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی نزل واشنگتن، پائولا پاتون، وال کیلمر، جیمز کاویزل و آدام گلدبرگ خواهیم دید: یک مامور باتجربه به نام داگ کارلین در زمان سفر کرده و به گذشته بازمی گردد تا جلوی اتفاقی ناگوار را بگیرد.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «فینیک» به کارگردانی دنیس چرنوف پنج‌شنبه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

این انیمیشن داستان دختر نوجوانی است که به همراه خانواده اش به شهر جدیدی سفر کرده. او در آنجا متوجه موجودات نامریی در خانه های آن شهر می شود. این موجودات پشمالو در هر خانه ای به رتق و فتق امور آن خانه کمک می کنند و تنها کسانی می توانند آنها را بینند که مقداری از موی این موجودات را به همراه داشته باشند.

فیلم سینمایی «گربه چکمه پوش 2 - آخرین فرصت» به کارگردانی جوئل کرافورد جمعه ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهید دید: گربه چکمه پوش پس از شکست دادن یک هیولای غول پیکر به یک افسانه تبدیل می شود اما به طور تصادفی توسط یک زنگ کشته می شود. وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که تنها یک زندگی پس از سوختن هشت زندگی قبلی خود باقی مانده است. پوس ابتدا آن را کنار می‌زند.

شبکه امید

فیلم سینمایی «مقر سری» به کارگردانی آریل شولمن و هنری جوست امروز ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی اوون ویلسون، مایکل پنا و واکر اسکوبل خواهیم دید: چارلی کینکید و دوستانش پس از پیدا کردن یک دفتر مرکزی مخفی در زیرزمین محل زندگی پدرش، ابر قهرمان بودن پدر را باور می کند ! قابلیتی که سال ها پیش پدر طی مشاهده سقوط یک شی ناشناس از آسمان به آن دست یافته و دیگر وقت کافی صرف خانواده اش نمی کند.

فیلم سینمایی «دوچرخه سوار» به کارگردانی کویچیرو میکی جمعه ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی ناگاسه رن، ایتو کینتارو و هاشامیتو کانا؛ درباره اونودا یک دانش آموز دبیرستانی است که رفتاری متفاوت دارد. او بیش از حد به انیمیشن علاقه دارد و زمان زیادی را صرف بررسی عناوین جدید و قدیمی مورد علاقه خود می کند. در نتیجه، او تناسب اندام و هیکل ورزشی ندارد.

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «قرار تصادفی من با زندگی» به کارگردانی مارک روتموند جمعه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

این فیلم با بازی کاستجا اولمن، جاکوب ماتچنز و آنا ماریا موهه درباره سالیا کاهاواته پسری جوان است که علاقه بسیاری به کار هتل داری دارد او قصد دارد پس از پایان دوران تحصیلش به این کار مشغول شود که ناگهان دچار عارضه شدیدی در بینایی اش می شود و ...

شبکه فراتر (4k)

فیلم سینمایی «یاغی یک» به کارگردانی گرت ادواردز امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی فلیسیتی جونز، دیگو لونا و آلن تودیک؛ درباره گروهی از جاسوس‌های یاغی است که نقشه می‌کشند تا ستاره مرگ، سلاح جدید امپراتوری کهکشانی را پیدا کرده و بدزدند


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->