تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

رضا به تیم رضا می‌رود؟!

  • کد خبر: ۲۳۷۷
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
رضا به تیم رضا می‌رود؟!
تیم عنایتی در شیراز مقصد احتمالی آینده کاپیتان شهرخودرو بعد از خروج از فهرست گل‌محمدی

مرتضی اخوان - قرارگرفتن نام کاپیتان مشهدی و باتجربه شهرخودرو در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی، بمب خبری فوتبال مشهد در روز گذشته بود؛ خبری که خیلی زود بازار گمانه‌زنی‌ها و شایعات را درباره این اتفاق به راه انداخت. کاپیتان سی‌وپنج‌ساله شهرخودرویی‌ها همین چند روز قبل در دوئل دوستانه شاگردان منصوریان و گل‌محمدی یک نیمه به میدان رفت و در اردوی تهران شهرخودرو هم پای ثابت ترکیب اصلی یحیی بود، اما به‌یک‌باره خبر رسید که او در فهرست مازاد شهرخودرویی‌هاست. حالا و با کنارگذاشتن رضا ناصحی، 2 علامت‌سؤال بزرگ در ذهن هواداران فوتبال مشهد نقش بسته است؛ اول اینکه با توجه به کمبود شهرخودرویی‌ها در پُست بازیکن دفاع چپ، چه کسی قرار است جای ناصحی را پُر کند و دوم آنکه کاپیتان کهنه‌کار و مشهدی قرار است چمدانش را به مقصد کدام تیم ببندد؟ سؤالاتی که گمانه‌زنی‌ها و زمزمه‌های دورونزدیکی به واقعیت را با خود به‌همراه داشته است.

 

درباره ستاره‌ای خاموش
رضا ناصحی آخرین بازیکن نسل مشهدی‌های بالفطره‌ای است که روزگاری در قامت پیراهن مشکی ابومسلم در مستطیل سبز از هواداران عاشق دلربایی می‌کردند. او بعد از عنایتی‌ها و بادامکی‌ها، بزرگ‌تر تیم شهر بود و بازوبند کاپیتانی بر بازویش بسته شده بود. ناصحی که 151 بار برای ابومسلم به میدان رفته بود، با پیراهن شهرخودرو یا همان پدیده سابق هم 123 بازی انجام داده و اگر این فصل هم در تیم اول شهر ماندگار می‌شد، هیچ بعید نبود که به رکورد بازی‌هایش در تیم محبوبش ابومسلم می‌رسید. ناصحی در مشهد فقط برای ابومسلم و پدیده (شهرخودرو) به میدان رفته بود و چند سال نه‌چندان‌موفق هم در سپاهان، نفت تهران، آلومینیوم هرمزگان داشت؛ اما تمام خاطرات ریزودرشت فوتبال این فوتبالیست مشهدی از توپ‌زدن در تختی‌ و ثامن و امام‌رضا(ع) است، ازجایی‌که برای مردم مشهد به یک ستاره تبدیل شد و این اواخر با بالارفتن سنش و اُفت کیفیت فنی به یک ستاره خاموش بدل شده بود.

 

چرا ناصحی دیپورت شد؟
خبر قرارگرفتن نام ناصحی در لیست مازاد، شاید به‌خاطر آن شوکه‌کننده بود که در تمرینات پیش‌فصل، یکی از بازیکنان فعال شهرخودرو بود و در تمام بازی‌های تدارکاتی توی قاب عکس 11نفر ابتدای بازی چهره او را می‌دیدیم. از طرفی با توجه به خلأ به‌وجود‌آمده در سمت چپ خط دفاعی، بعید به نظر می‌رسید که یحیی به‌این‌راحتی تنهامهره باقی‌مانده در این پُست را از دست بدهد؛ مگر اینکه جانشین گردن‌کلفتی را زیر سر داشته باشد! بااین‌همه به نظر می‌رسد بالارفتن سن و اٌفت محسوس کیفیت او عامل اصلی قرارگرفتنش در فهرست مازاد باشد. ناصحی در آخرین دیدار شهرخودرو، شنبه گذشته مقابل ذوب‌آهن یک نیمه به میدان رفت که چندین بار با عملکرد ش صدای گل‌محمدی را کنار زمین درآورد و دست آخر بین 2 نیمه تعویض شد!


تدبیر یحیی برای جانشینی ناصحی
تصور اینکه گل‌محمدی و مدیران شهرخودرو برای بیرون‌گذاشتن رضا ناصحی باتجربه بی‌گدار به آب زده باشند، تصوری دوراز‌ذهن است. یحتمل شهرخودرویی‌ها جانشین دندان‌گیری را برای ناصحی زیر سر دارند. شایان مصلح، ستاره طردشده پرسپولیس، که بازیکنی بی‌حاشیه و آرام است، گزینه وسوسه‌کننده‌ای است که منابع آگاه، میل شهرخودرویی‌ها برای به‌خدمت‌گرفتن او را تأیید کرده‌اند. از طرفی مصلح هم بدش نمی‌آید حالا که از ارتش سرخ دیپورت شده، در یک تیم شهرستانی که شانس حضور در پلی‌آف آسیا را دارد، توپ بزند. البته مصلح برای فسخ با پرسپولیس شرط پرداخت نصف قراردادش به‌صورت نقد را مطرح کرده که کمی کار را سخت می‌کند. شنیده شده است در سوی مقابل، گل‌محمدی هم در جذب این بازیکن یک شک بزرگ دارد و آن‌هم اینکه مصلح زیاد مصدوم می‌شود و ممکن است با جذب او و مصدومیت احتمالی، دست شهرخودرویی‌ها در پوست گردو بماند. اما این تنهاگزینه زیر سر شهرخودرویی‌ها نیست. محمد محمدزاده، مدافع جوان و بومی شهرخودرو، که از تیم‌های پایه توسط یحیی به تیم بزرگ‌سالان فراخوانده شده است، در یک نیمه حضورش مقابل ذوب‌آهن در دیدار دوستانه، عملکرد قابل‌قبولی داشت؛ اتفاقی که شاید دست‌آخر موجب شود گل‌محمدی به او اعتماد کند و منطقه چپ دفاعی تیمش را به او بسپارد.

 

کوچ ناصحی به قشقایی!
کوچ ناصحی به شیراز و پناه‌بردن به دوست و هم‌بازی سابقش عنایتی،پررنگ‌ترین شایعه ای است که درباره آینده کاری این بازیکن به گوش میر سد. ناصحی با توجه به شرایط سن‌وسال و جدایی نابهنگامش در این مقطع زمانی، بعید است جذب تیمی لیگ‌برتری شود و دراین‌بین چه بهتر از آنکه به تیمی کم‌نام‌ونشان برود و در کنار دوست و هم‌بازی سابقش، بزرگی کند. دیروز بلافاصله بعد از اعلام خبر قرار گرفتن نام ناصحی درفهرست مازاد گل محمدی این خبر در شهر پیچید که رضا عنایتی بعد از خبردار شدن از این موضوع با او تماس گرفته و پیشنهاد داده تا این بازیکن راهی شیراز شود. حالا باید دید در روزهای آینده چه بازیکنی جانشین ناصحی در دفاع چپ شهرخودرو خواهد شد و کاپیتان مشهدی شهرخودرو هم چمدانش را به مقصد چه تیمی می‌بندد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->