ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نقشه کرونایی AFC برای تیم‌های ایرانی

  • کد خبر: ۲۳۹۳۰
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
نقشه کرونایی AFC برای تیم‌های ایرانی
احتمال تمرکز بازی‌های باقی‌مانده منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا در امارات یا قطر قوت گرفت
کنفدراسیون فوتبال آسیا ظهر دیروز در جلسه‌ای فوق‌العاده تصمیم گرفت تا تمامی مسابقات AFC تا پایان خردادماه تعطیل باشد. درحالی‌که بازی‌های بیشتر فدراسیون‌های تابعه AFC تقریبا به حالت تعطیل درآمده است، سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تکلیف رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان را مشخص کند.

AFC تمامی مسابقات اردیبهشت و خرداد را به تعویق انداخت
کنفدراسیون فوتبال آسیا دراین‌زمینه نوشته است با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های پروازی که برخی کشور‌ها برای خودشان در نظر گرفته‌اند، AFC امروز (سه‌شنبه) تصمیم گرفت تمام مسابقاتی را که قرار بود در اردیبهشت و خرداد برگزار شود، به تعویق بیندازد. به‌عنوان اولین کنفدراسیونی که در سطح جهان تصمیمات مقابله با ویروس کرونا را اتخاذ کرد، تصمیم جدید AFC نیز به جهت اهمیت سلامتی بازیکنان، مردم و اسپانسر‌ها و تمامی سهام‌داران است. کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید شرایط ویروس کرونا را به‌دقت زیرنظر دارد و به‌تازگی مسابقاتی را که قرار بود در ماه‌های مارچ و آپریل برگزار شود، پس از جلساتی اضطراری که در دهلی، دوحه، دبی و کوالالامپور برگزار شد، به تعویق انداخته است. کنفدراسیون فوتبال آسیا ارتباط نزدیک خود را برای مشاوره و سایر موارد با کشور‌های عضو ادامه می‌دهد و همچنان تمام راه‌های دردسترس را به‌منظور برگزارکردن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و ای‌اف‌سی‌کاپ در فصل جاری بررسی خواهد کرد.
دبیرکل AFC از زمان ازسرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خبر داد. داتو ویندرسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام کرد: بهترین زمان برای برگزاری مسابقات به‌تعویق‌افتاده لیگ قهرمانان آسیا، ماه‌های آگوست و سپتامبر (مرداد و شهریور) است. دبیرکل AFC ادامه داد: این انتخاب ما به این دلیل بود که بازی‌های دوستانه بین‌المللی قرار است در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار شود، به‌همین‌دلیل تلاش می‌کنیم تمام بازی‌های به‌تعویق‌افتاده لیگ قهرمانان را در ماه آگوست (مرداد) برگزار کنیم. پیش‌از‌این رسانه‌های قطری و اماراتی از احتمال برگزاری بازی‌های به‌تعویق‌افتاده لیگ قهرمانان آسیا در ماه آگوست (مرداد) خبر داده بودند.

مسابقات غرب آسیا متمرکز برگزار می‌شود
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مشورت درمورد نحوه برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان این قاره تصمیم گرفتند رقابت‌های منطقه غرب به‌صورت متمرکز در ۲ کشور برگزار شود. جلسات مدیران و رؤسای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به‌صورت دورکاری در کوالالامپور برگزار شد تا درمورد نحوه برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان در ۲ منطقه شرق و غرب قاره کهن تصمیم‌گیری کنند. طبق گزارش‌های کارشناسی ارائه‌شده، کشور‌های شرق آسیا از اوایل ماه آگوست (مرداد) می‌توانند بازی‌های خود را به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار کنند و مسابقات آنجا برگزار خواهد شد. اما درمورد مسابقات در غرب آسیا جمع‌بندی شد که رقابت‌ها به‌صورت متمرکز در ۲ کشور برگزار شود که عمان، بحرین، قطر و امارات به‌عنوان گزینه‌های میزبانی انتخاب شدند؛ اما ازآنجاکه عمان و بحرین نماینده‌ای در لیگ قهرمانان ندارند، به احتمال زیاد مسابقات در قطر و امارات برگزار خواهد شد. براساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، قرار است مسابقات منطقه غرب آسیا شهریورماه به میزبانی امارات و قطر برگزار شود.

اعتراض پرسپولیس به پیشنهادات جدید AFC
باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد درصورتی موافق برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در شهر دبی و به‌صورت متمرکز است که هزینه‌های آن پرداخت شود و امتیازات بازی‌های قبلی نیز محاسبه نشود. در نامه باشگاه پرسپولیس آمده است: تأکید باشگاه پرسپولیس بر استفاده از حق میزبانی در داخل کشور، حسب توافق‌های پیشین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی است. بدیهی است در صورت پیگیری موضوع از جانب فدراسیون فوتبال ایران و حاصل‌نشدن توافق برای استفاده از حق میزبانی، برگزاری متمرکز مسابقات در شهر دبی با پیش‌شرط پرداخت هزینه‌های مرتبط و محاسبه‌نشدن امتیاز‌های بازی‌های برگزارشده پیشنهاد می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->